צפיה בהודעה בודדת
ישן 19-10-07, 21:04   #1
Lucifer
חבר פעיל
 
הסמל האישי שלLucifer
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
הודעות: 52
ברירת מחדל חדש בפורום - שאלה באלקינג

אוקי אוקי.. קודם כל אני חדש כאן, חן, 19, נעים מאוד ויופי טופי..
אני מתאמן חדש יחסית, 4 חודשים בקושי.. אז אני לא גדול ולא ענק ולא שום כלום ואני אחסוך מכם את הביקורת על התמונות עד שיהיה משהו מעניין לראות בעוד 10000 שנה בערך.

בכל מקרה אני משתדל לקרוא ולהשכיל במה שקשור בפיתוח גוף למרות שאין לי שום כוונה להיות מפתח גוף.. חובבן לחלוטין ומתכנן להישאר ככה.. אבל בכל זאת אני מתכנן להשתמש באסטרואידים בעתיד (לחסרי חוש ההומור מביניכם זאת הייתה בדיחה)

בקיצור יש לי שאלה,
אם נחלק את מפתחי הגוף החובבנים לשני מחנות אז יש את אלה שמאמינים בהעמסה נקיה ואלה שמאמינים בהעמסה מלוכלכת. צודק עד כאן? יופי..

בקיצור מחנה ההעמסה הנקיה מקפיד על דיאטה נקיה וקפדנית לאורך כל השנה ומשתדל לאכול את מינימום האוכל הנדרש לגדילה מקסימלית. וע"י כך מנסה למנוע ככל שניתן עליה באחוזי שומן. אבל עם זאת לא תמיד מצליחים לאכול בדיוק כמה שצריך וכמה שמספיק ולכן אמנם עולים פחות באחוזי השומן אבל גם מסת השריר גדלה לאט יותר.

המעמיסים המלוכלכים משתדלים לאכול בתקופת ההעמסה מינימום כמות מסויימת.. אבל לא מגבילים את עצמם. כלומר בעצם העובדה שהם אינם מגבילים את עצמם הם דואגים שלגוף לא יהיה חוסר באבות מזון בשום צורה ומביאים את יכולת ההחלמה של הגוף למקסימום. לכן גם העליה באחוזי השומן והעליה במסת השריר גדולה יותר.

(כן שמתי לב שזה הפך לארוך כמו כיפה אדומה.. עוד מעט נגמר..)
הבעיה היא כשמגיעים לחיטוב, המעמיסים הנקיים שאחוז השומן בגופם נמוך יותר יזדקקו לתקופת חיטוב קצרה יותר על מנת להגיע לאחוז שומן מסויים מהמעמיסים המלוכלכים שאחוז השומן בגופם גבוה יותר ולכן יזדקקו לחיטוב מסיבי יותר.

עצם החיטוב המסיבי והארוך יותר לו יזדקקו המחטבים המלוכלכים יגרום לאיבוד מסת שריר בהיקף גדול יותר.
כלומר בשתי הגישות מסת השריר שתיצבר במחזור העמסה-חיטוב, תהיה דומה.
עם זאת, וכאן הטענה/שאלה.. קיים מה שנקרא זכרון שריר, תקנו אותי אם אני טועה אבל בזכותו אלה שהעמיסו בצורה מלוכלכת וצברו מסת שריר גדולה יותר, על אף שאיבדו יותר ממנה בתקופת החיטוב, יחזירו לעצמם את המסה שאיבדו במהירות גדולה יותר בהעמסה הבאה כך שבסופו של דבר לאחר מספר מחזורי העמסה-חיטוב ישיגו תוצאות מרשימות יותר.

כן.. ארוך.. פסיכומטרי ארוך יותר.. הצבא ארוך יותר.. זה טוב להתרגל..
בקיצור.. טועה, צודק, הערות, טענות, מכתבי נאצה.. ?

ברוך הבא לי.. שבת שלום לכם
ווי איזה מגניב סמיילי של סון גוקו..
Lucifer מנותק   הגב עם ציטוט