צפיה בהודעה בודדת
ישן 10-12-06, 00:11   #60
OMRI-TURBO
מנהל ראשי
 
תאריך הצטרפות: Oct 2005
הודעות: 10,766
ברירת מחדל

ציטוט:
פורסם במקור על ידי Takima
ניסיתי לא לערב את עצמי בנושא אבל כן, אני פחות או יותר 3/4 אסייאתי ו-1/4 אשכנזי. אני מחשב רק לפי סבא וסבתא, לכן זה לא מדוייק עד הסוף כי לדוגמא אימא של אבא שלי אסייאתית אבל יהודיה. בכל מקרה, מההודעה שלך אני מסיק שראית תמונות שלי והאם אתה יכול להגיד שאני קטן ו/או עם מסת שריר קטנה? הרבה אסייאתים הם קטנים עקב תזונה לקויה. יש גם כושים באפריקה שנראים כמו "עור ועצמות" בגלל תזונה לקויה. בדבר השיערות, אני לא ממש שעיר אבל זה לאו דווקא מעיד על תכונות גבריות.

אני אתייחס פה גם להודעה של Leo. רוצה לדבר על אגרסביות? על זה אתה לא יכול לדעת. את עצמי, לא הייתי מגדיר את עצמי כאדם אגרסיבי. עם זאת, פעם הבאתי מכות לאחד על סטרואידים, מה זה אומר? שלא אהבתי את היחס שלו כלפיי ובוא זמנית הייתי אגרסיבי.

בעניין איברי המין, אתם בטח מדברים על פורנו. הרבה מהשחקני פורנו עושים ניתוחים להגדלת איבר, או מגדילים את האיבר בשיטות אחר. נשים עושות הגדלת שדיים. אצל אסייאתים זה נפוץ פחות.

הכללה של 99% היא מוגזמת גם כן. אמנם, אולי אתה יכול להגיד "רוב" וכבר אמרתי שיש אמת מסויימת במחקר הזה. אבל היא לא משמעותית מאד. זה נדמה כאילו אתה איכשהו משווה בין אסייאתים לנשים. זה טפשי מאד כי גם אני יכול להשוות שחורים (לא רק כושים) לקופים מגודלים. האם זה מציאותי?? יש קווי דמיון קטנים והבדלים גדולים הרבה יותר.
אני לא אמרתי שרוב הכושים הם סוסים, אמרתי שרוב האסייתים קטנים. ואני צודק כאן.
בקשר לכושים אמרתי שמבחינת חתך אוכלוסיה אם תקח 1000 כושים אפרו אמריקאים ו-1000 לבנים או אסייתים, אתה תראה יתרון, אפילו אם הוא לא יהיה משמעותי עד כדי כך(במקרה של הכושים מול הלבנים) וזה הגיוני בגלל הבדלים הורמונליים..
שוב בכשר ללבנים ולכושים לא עשיתי הכללה, רק בקשר לאסייתים.

בקשר לאסייתים נשיים, לא אמרתי את זה, אבל יש להם פחות הורמון גברי מה שמוביל לגוף נטול שיער, פנים נטולות שיער כמעט בכלל..מאסת גוף קטנה.. איברי מין קטנים יותר.
__________________
סינטרקס
סיינטרקס
OMRI-TURBO מנותק   הגב עם ציטוט