צפיה בהודעה בודדת
ישן 13-12-06, 19:34   #17
gsk
חבר פעיל
 
תאריך הצטרפות: Nov 2005
הודעות: 285
ברירת מחדל

ציטוט:
פורסם במקור על ידי Night_Wolf
אנחנו לא "מתלהבים" מזה אנחנו מביעים דיעה וזאת זכותינו המלאה!
ואנחנו קוראים היסטוריה ואנחנו יודעים מזה פאשיזם,פאשיזם זה לא אומר להיות נאצי יש פאשיסטים ישראלים,רוסים,תמנים,תאילנדים וכו' להיות פאשיסט זה אומר לעמוד על העקרונות שלך ובמקרה שלנו לתמוך בישראל! להעניש את האויבים שלה ואת כל אלו שמקלקלים אותה!
אתה יודע בכל תקופה בהסטוריה דרשו ההמונים והבורים "שלטון חזק" שיפתור את כל הבעיות החברתיות הכלכליות והבטחוניות של התקופה. ככה גם עלו היטלר ומוסוליני לשלטון. אתה צריך להגיד תודה שאתה חי בשלטון דמוקרטי שמכבד את זכויות המיעוטים.

אדוני הנכבד יום אחד תקום בבוקר והחברים שלך לתנועה הפשיסטית יכריזו גם עליך, פשיסט נאמן לדעתך, כאיום עליהם וגם אותך יתלו בכיכר העיר. כך זה נגמר בכל התנועות הפשסטיות. כך היטלר שעלה לשלטון חיסל נאצים נאמנים כך גם מוסוליני עשה ליריבים הפוליטים שלו. בכל אופן יום אחד תמצא גם אתה ה"פשיסט הנאמן" עם כדור בגב ורק אז תבין שהפשזים הוא שד שמרשע שהוצאת אותו מהבקבוק אין לדעת איך זה יסתיים. כך היה גם במהפכה הצרפתית שהפכה ממהפכה עממית לשלטון של טרור שבה הנאמנים של אתמול הפכו לאוייבים של היום והועלו לאחר כבוד לגליוטינה.

אני פשוט לא מבין איך אנשים שהזדהו עם הסיפורים של חברי הפורום שביקרו במחנות ההשמדה מסוגלים להזדהות באותה מידה עם עקרונות התנועה הפסישטית.
gsk מנותק