צפיה בהודעה בודדת
ישן 14-05-09, 00:04   #15
hachem-01
מר דרום 2010,מר דרום 2009, מר צפון 2009, סגן מר ישראל במשקל כבד IFBB 2009
 
הסמל האישי שלhachem-01
 
תאריך הצטרפות: Jul 2008
הודעות: 796
כללי:: הבורר
גיל:: 31
עוסק ב:: מגדל סוסים -אבטחה
חדר כושר: חסוי
ברירת מחדל

ציטוט:
פורסם במקור על ידי hachem-01 צפה בהודעה
תגיד לא נמאס לך להיות הלקקן התורן אני מכבד אותך אל תגרום לי לשנות את דעתי עלייך אתה אומר שאתה חבר של עמית ומנופף בזה על שמאל ועל ימין ומדבר על מאור כאילו הוא הבן דוד השלישי שלך מה אתה חושב שזה מכובד מה שאתה עושה אז תגיד לעמית שייפרסם תמונות אתה יכול לקרוא לעצמך המעריץ וזה לגיטימי אבל רבאק מספיק לחרטט על אנשים.חוץ מזה אני לא חושב שיש מישהו בפורום או במדינה שלא רוצה שהם יצליחו .אתה חי בסרט....
ציטוט:
פורסם במקור על ידי Pro_XXL_Universe צפה בהודעה
אחי-הבן אדם חבר טוב שלי..אני מפרגן לו עד הסוף וכמה שיותר ואיפה שאפשר!ולמה?כי אני מהכרות אישית אם עמית יודע שזה מחזק אותו לתחרות הזאת וגם כי זה מגיע לו.ואני יעשה ככה לכל חבר אחר או לכל מפתח גוף שהולך לייצג את ישראל בחו"ל ככה אני..יכול להיות שזה לקקן בענייך אבל אני סה"כ רוצה לתת לבן אדם קצת גישה טובה על הלב ומוטיבציה בתקופה הקשה הזאת של שבועיים לפני התחרות ובאמת שהוא הקיא הרבה דם בישביל להגיע לשייפ הזה אז ממני הוא יקבל את שיא הפרגון.
אם אתה חושב שאני לקקן או צבוע או שהדיעה שלך עליי תשתנה מה אני אגיד לך...לבריאות גבר אני לא מכריח אף אחד לאהוב אותי או לשנוא אותי.

אם הייתי מכיר אותי מהכרות אישית יותר...הייתה יודע שבלי קשר לפיתוח גוף אני בן אדם מפרגן וחברותי אני לא צבוע שמחליף צבעים ואני שמח שאתה כנה איתי ואומר לי מה דעתך עליי.
בקטנה אחי.
hachem-01 מנותק   הגב עם ציטוט