ישראלבודי
מתחייבים למחירים הזולים ביותר

חזור   ישראלבודי > ישראלבודי > תזונה ותוספים

תזונה ותוספים מה לאכול, מתי ולמה, תפריטים,אילו תוספי מזון מתאימים ועוד..

 
 
הגדרות אשכול אפשרויות הצגת נושא
ישן 23-07-07, 13:20   #1
atrius
חבר מתחיל
 
תאריך הצטרפות: May 2007
הודעות: 18
ברירת מחדל ביקורת מוצר: אבקת חלבון צ'מפיון בטעם טרופיקל סאנרייז

שלום לכולם,

מדובר במוצר יחסית חדש, גם בארץ, וגם אצל חברת צ'מפיון. רפרזנטיב שלהם טען באוזניי שזוהי הפורמולה הטובה ביותר שהם יצרו עד כה בקרב מוצרי החלבון שלהם. רכשתי אותו בשבוע שעבר, ואם גם אתם מתכוונים לרכוש את המוצר, או סתם סקרנים לדעת עד כמה הוא טוב, להלן מספר רשמים מהתנסותי איתו:

- אומנם על טעם ועל ריח אין להתווכח, אבל המוצר הוא בעל טעם לא טוב. האמת היא שהטעם שלו ממש מוכר לי, איזו תרופה שלקחתי בילדותי ואני לא זוכר כרגע מהי. אמרו לי שאולי סוג של אנטיביוטיקה, אבל אני לא בטוח. עירבוב השייק ביחד עם פחמימות טעימות כמו פירות, או הוספת חלב, עשויים לשפר את הטעם. האכזבה מהטעם היתה גדולה בעיניי, שכן באופן כללי לצ'מפיון יש טעמים מעולים. אם אתם מחליטים לרכוש אבקת חלבון, לכו על טעם הבננה, שהוא פשוט יותר טוב, ובצורה משמעותית.

- היתרון הגדול שאולי קופץ לעין הוא שגודל המנה הינו 26 גרם. אבל, שימו לב שמחיר הטעם יקר יותר מהטעמים האחרים של צ'מפיון. בחנות גבו ממני 339 שקלים (למרות שבאתר כתוב 325); אז אומנם אתם מקבלים 26 גרם של חלבון למנה, שזה 3 גרם יותר מהטעמים האחרים (פרט לוניל), אבל אתם משלמים 29 שקלים יותר. כך שהעיסקה לא כזו משתלמת.

- אפרופו כסף, איך בדיוק נקבע "מחיר השוק" באתר? מעניין שמחיר השוק עפ"י האתר הינו 439, כאשר המחיר באתרים בחו"ל הוא בסביבות ה-160 שקלים (כן אני יודע, יקר לחיות בישראל). הייתי שמח לדעת איך בדיוק נקבעים מחירי השוק האלה, במיוחד לאור העובדה שאין ממש "שוק" לצ'מפיון בארץ.

אגב, מחירי החלבון עולים, כך נאמר לי בחנות, אז שימו לב שישנה עלייה במחירי מוצרים המכילים חלבון, והכי חשוב, שישנם מותגים טובים לא פחות שהם זולים ומשתלמים יותר באופן משמעותי.

בהצלחה
atrius מנותק   הגב עם ציטוט
 


חוקי משלוח הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הינו פועל
קוד [IMG] הינו פועל
קוד HTML הינו כבוי
קפיצה לפורום


כל הזמנים הם GMT +3. השעה כרגע היא 06:43.


תוספי תזונה אבקת חלבון קריאטין משקאות איזוטניים פגישות ייעוץ קוביות בבטן עלייה במסה פיתוח גוף אימונים אישיים פציעות ספורט דרושים טו בשבט
מופעל על: vBulletin Version 3.7.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
כל הזכויות שמורות לישראלבודי בע"מ
מערכת הפורומים מאוחסנת, מאובטחת ומתוחזקת ע"י אפטיים בניית אתרים