PDA

צפה בגרסא המלאה : מספר טיפים שונים לאימונים.


Leo
06-07-07, 11:15
הנה כמה טיפים שיעזרו לכם באימונים , כמה אימונים שכדאי שתנסו וכמה הגדרות שיעשו לכם סדר בראש , כמובן מדובר בדיון אז מי שחולק על זה מוכן לומר בדיוק למה , פליימינג או בג'רגון האקדמי יותר "אד הומונינם" , לא יסבל פה , וכל מי שיתרום משהו מעניין וחכם לנושא יקבל ממני מוניטין (אבל יגרום למישהו מעצבן לקבל מוניטין אדום כדי לשמור על האיזון הקוסמי בישראלבודי)
...מי שרוצה שיתפח נושא דומה בתזונה
אה ותשמרו על הסדר של המספרים , בבקשה , תודה , יאללה.... נתחיל

1.HIT , אימון ב"אינטנסיביות" גבוהה , על חשבון כמות האימונים ו\או משך האימון , פופולארי מאוד בזמנו , הדבר החשוב ביותר באימון HIT מוצלח הוא התקדמות פרוגרסיבית (שאם זאת איטית מידי או שאין התקדמות , מחליפים תרגילים) בדרך כלל מנוצלות שיטות להגברת כמות החזרות בנוסף למשקל כבד בסביבת 5RM שיוצרות סט ארוך למדי שלפחות בחלק ממנו היה עומס כבד על השריר , מעין נוסחה מנצחת אך יקרה. הבעייה באימון HIT הוא הנטייה לפציעות בגלל העצימות הגבוהה ונטייה להגיע לאימון יתר חלקי של מערכת העצבים כאשר השרירים עצמם לא אומנו כמו שצריך עדיין.
ההגיון מאחורי התוכנית היא ששריר יגיב חזק יותר כאשר הוא היה נתון במאמץ קיצוני מאוד.
תוכנית HIT פופולארית כיום היא תוכנית Doggcrapp

HFT .2 , שיטה שבה הזמן באין אימון לאימון הוא בדרך כלל פחות או לא הרבה יותר מ 24 שעות , או הגדרה חלופית היא שישנם יותר מ 4 אימונים בשבוע, בדרך כלל עם עצימות חלקית (לא להתאמן לכשלון או במקרים קיצוניים יותר לא להתאמן עד למצב בוא נאצלים לעבוד לאט יותר מהחזרה השנייה , אך זה לא אוניברסלי לכל הסטים בתוכנית)
ומשך אימון ממוצע או קצר. ההגיון מאחורי התוכנית היא שבמקום להתאמן שלושה פעמים בשבוע ולקבל 144 גירויים לגדילה בשנה , עובדים כ6 ימים בשבוע ומקבלים 288 גירויים בשנה
גם אם הגירוי חלש יותר הגדילה הכוללת תהייה מוצלחת יותר.
בדרך כלל עובדים כשבוע ברצף ואז נחים תקופה שהיא לפחות או יותר חצי מתקופת האימונים הרצופים , ואז יבואו רוב התוצאות מעיקרון פיצוי היתר.
שיטה אחרת היא לבצע 2 אימונים ביום ככה שנוצר מצב שישנם 6 אימונים על גבי 3 ימים ו4 ימי מנוחה בשבוע.

3. HVT , אימון ארוך מאוד , לא מדובר באימון " ארנולד" (שבו בעצם הכל גבוהה)
אלא המטרה לעייף מספר רב ככל שניתן של שרירים לדרגה קיצונית יותר ע"י ביצוע של הרבה מאוד סטים קלים , לדוגמה אימון GVT ( אימון ווליום גרמני) שבו מבוצעים 10 סטים של 10 חזרות בתרגיל. ומתקדמים על ידי ביצוע יותר עבודה בזמן מסויים.
בדרך כלל שימושי לדילול גליקוגן בשריר , בשביל לגרום למצב אנאבולי מאוד בארוחות שאחרי האימון באותו יום או לדילול פחמימות.

4.EDT אימון edt הוא אימון שבו המטרה להגיע ל "דחיסות" גבוהה מאוד , ז"א הרבה עבודה בהתנגדות קבוה וזמן קצר , בדרך כלל מדובר ברבע שעה שבהם בוחרים משקל קבוע ועושים עבודה בשתי תרגילים נגדיים ומנסים להגיע לכמה שיותר חזרות באותו זמן בכל אימון
ההגיון גורס שבגלל גורמים מסויימים אם אדם מסוגם לבצע 3 סטים של 10 חזרות בלדוגמה 10 דקות , בהרבה מקרים 10 סטים של 3 חזרות באותו זמן יהיו יעילים יותר מנקודת מבט של ניהול עייפות ונזק : תוצאות (יחס) הרבה מאוד בוואדאי זוכרים את הספורטים בבית הספר שבנו גוף מתרגילים קלים כמו שכיבות שמיכה בכך שמורה הספורט אמר להם להתאמן ולהבחן על כמות מרבית של שכיבות שמיכה בדקה , זהו מעין המשך של הרעיון הזה
בדרך כלל אימון EDT נחשב לסט ארוך מאוד מתוך אימון רגיל .

5. big 3 , אלו הם הסקווט , הדדליפט ולחיצת החזה לפי המנטליות של ה"אולד סקול"(אבל לא כ"כ ישן כי היה זמן שלחיצה צבאים החליפה את הבנץ' והיו עוד תרגילים מקובלים) הם צריכים להיות התרגילים הבסיסיים ביותר שמרכיבים כל תוכנית על מנת להבטיח יעילות מרבית, בגלל כמות השרירים הגדולה המגוייסת בהם. כמובן שמעבר לאמרה הפופולארית צריך לשלב תרגילים אחרים כמו תרגיל חתירה לגב ותרגיל לכתפיים, ולפעמים להחליף תרגילים מאלו , לדוגמה את הלחיצת חזה במקבילים.
ברוב מכוני הכושר התרגילי היחיד מה3 הגדולים שמבוצע הוא לחיצת החזה , הסקווט והדדליפט נרדפים וסובלים מאנטיסקווטיות קשה ועלילות דם שהם הורסים את הגב לילדים שמנים ומייצרים מהנוזל שבחוליות אבקות חלבון. כמובן שטענות אלה חסרות ביסוס לחלוטין.
הם רק כובשים שטח לא שלהם בעמדת כפיפות המרפקים. ומדכאים ילדים שחיפים בכיבוש אכזרי.


יאללה תרביצו עוד , אני במיוחד מצפה מהאלה של הנובים להביא לפה עוד כדי להלחם בנובים

IGOR
06-07-07, 11:36
נשמע ממש טוב.תודה אחי.אני חושב שאני אתנסה בכמה מהם.hit נשמע טוב.

Leo
06-07-07, 11:47
6. אימון 100x4 מדובר במשהו שלקוח מהאימונים של מתעמלי קרקע ומכשירים , כחלק מההכנה הכללית לספורט , יש לבצע 100 חזרות של מתח , מקבילים , שכיבות שמיכה בעמידת ראש(או לחיצת כתפיים) וקפיצות על קופסה גבוהה (בשביל היפרטרופיה אפשר לדוגמה לעשות איזה סוג של סקווט)
כמובן אין הגבלה על כמות המנוחה באמצע.
יש לשבור את השיא האישי , ולבצע את כל האימון ב30 דקות. (לשאוף לזה)
לדעתי האימון יעיל יחסית לבודיבילדינג כאימון ווליום ואני מציע לכם לנסות אותו לפחות עד שתתקעו בזמן שאתם מסיימים את האימון.

7.גיוון אתלטים שצריכים מיומנות מוטורית צריכים לגוון הרבה מאוד בתרגילים , ככל שהספרוט מתקרב לבודיבילדינג יש להשתמש בפחות גיוון כדי ש"חוסר ידע" מוטורי לא יגביל את העומס על השריר , בודיבילדרים צריכים להחליף תרגילים רק כאשר הם נפצעים מאותם תרגילים או מגיעים לפלטאו(הם נתקעים במשקלים ולא מתקדמים כחודש שלם או יותר)
אם כי החלפת תוכניות המתבססות על אותם תרגילים היא מבורכת יותר.
זה עדיין לא אורמ שצריך לבצע לחיצת חזה בכל אימון לחיצת חזה ולא יהיה ניתן לדוגמה לעשות , לחיצת חזה באימון A ומקבילים ב B וחזור.


עריכה : תנו תגובות ועדיף תעזרו

Leo
06-07-07, 21:41
יוב טבאיו תגיבו מאכילים אותכם ידע בכפית של כסף ואתם חשים אותה אנורקסים בשכל

cono
06-07-07, 21:48
לא הבנתי בקשר למה שכתבת באימון מס' 6... צריך לעשות מאה מתח מאה מקבילים וכו'? מאה מתח זה טירוף!

Troya
06-07-07, 21:56
דווקא 100 עליות מתח זה לא טירוף
אבל 400 חזרות בחצי שעה נשמע מטורף

sandman
07-07-07, 01:09
[quote=Leo]6. אימון 100x4 מדובר במשהו שלקוח מהאימונים של מתעמלי קרקע ומכשירים , כחלק מההכנה הכללית לספורט , יש לבצע 100 חזרות של מתח , מקבילים , שכיבות שמיכה בעמידת ראש(או לחיצת כתפיים) וקפיצות על קופסה גבוהה (בשביל היפרטרופיה אפשר לדוגמה לעשות איזה סוג של סקווט)
כמובן אין הגבלה על כמות המנוחה באמצע.
יש לשבור את השיא האישי , ולבצע את כל האימון ב30 דקות. (לשאוף לזה)
לדעתי האימון יעיל יחסית לבודיבילדינג כאימון ווליום ואני מציע לכם לנסות אותו לפחות עד שתתקעו בזמן שאתם מסיימים את האימון.

העיקרון פה מאוד דומה לתוכנית עבודה של CROSSFIT

Leo
07-07-07, 03:07
8.אינטנסיביות, ישנן 3 הגדרות שונות לאינטנסיביות:
הגדרה טכנית : כמות הכוח שהשריר הפעיל על המרפק בממוצע בסט , בעברית פשוטה כמה משקל הרמתם בביצוע תקין. זה מסביר הרבה דברים לדוגמה מדוע אנשים מתקדמים בעלי מסת שריר וכוח מוגבר צריכים זמן מנוחה רב יותר מאותו אימון מאשר נובים.
הגדרת מאמץ : ככל שמגיעים לרמות של מאמץ מנטלי גבוהה יותר בסט ככה הסט אינטנסיבי יותר , מדובר בהפשטה יעילה יחסית שעדיין יש לה מקום בתוכנית אימונים , ההגדרה הזאת באה להגיד שסקווט 20 חזרות בשיטת רסט-פאוז אינטנסיבי יותר מפרפר במכונה לא לכשלון.
הגדרת ההתאוששות : ככל שסט גורם לנזק רב יותר ועייפות רבה יותר ככה הוא אינטנסיבי יותר.
כמו ששמתם לב למרות ששלושת הסוגים להגדרת אינטנסיביות דומים במשמעות הם משנים לגמריי את המשמעות של תוכנית HIT... (מאימון פוורליפטינג , DC , עד למה שמנטזר עשה)

9.חימום:
אם כי תפקידו בהגברת הביצועים ומניעת פציעות שנוי במחלוקת , הוא עוזר להכנס לראש של האימון. למרות הדעה הרווחת שבחימום יש לבצע מתיחות או אירובי ,
לא מומלת לבצע מתיחות כי הן מורידות את הכוח המירבי שניתן להפיק מהשריר למשך זמן רב ועשויות לעודד פציעות (בדיקות הראו שמתיחה סטטית חצי מאולצת למשך יותר מ15 שניות גורמת להיווצרות גלדים ופצעים קטנים בשריר)
ובדרך כלל אירובי פשוט מעייף אותך.
חימום טוב מורכב ממספר תרגילי PREHAB כדי לשחרר את המרפק , והתרגיל הראשון שהינך עובד עליו במשקל מינימלי תוך כדי בדיקת הביצוע.

EPOC. 10.
Excess Post-exercise Oxygen Consumption
עלייה במטבוליזם שנמצאת בשיא ישר אחרי האימון , אך ממשיכה להתקיים עד כ48 שעות (בדרך כלל כ16 שעות) לאחרי אימון מסויים , ללא דרישה של האנרגייה הנוצרת מזה לפעילות כלשהיא פרט לתיקון רקמות , אנאבוליזם וכו' התופעה קוראת לאחר כל סוג של פעילות גופנית אינטנסיבית , אך אימון אנאירובי לקטי מעודד את התופעה בצורה הטובה ביותר , במילים אחרות לגרום לגוף במשך כמספר דקות בודדות לבצע כמות גבוהה של עבודה פיזית תחת התנגדות כלשהיא או במהירות מרבית(ריצה) דוגמאות לאימונים המעודדים EPOC גבוהה הם ספרינטים של 400 מטר , פרוטוקול טבאטה , "שילובים" של תרגילי מוט וכו'.
מחקרים רבים מראים שכתוצאה מאימונים המעודדים EPOC ישנה שריפה מוגברת של תאי שומן לעומת אימונים אירוביים רגילים , בנוסף לשריפה קלורית מוגברת.
אך כל זה לא בא עם יתרונות בלבד שכן אימונים המעודדים EPOC מעמיסים הרבה מאוד נזק על הגוף (התאוששות איטית , לא פציעות) ולכן אי אפשר לבצע אותם יום אחר יום לעומת אירובי יציב בעצימות נמוכה , כמו כן שריפת הקלוריות נמתחת על גבי זמן ממושך ולא על כחצי שעה עד שעה כמו באירובי טיפוסי , מה שמונע מאימוני EPOC להיות מנוצלים למטרות שונות שאירובי יציב כן יכול לעזור בהן.




זזתי לישון....

Amit
07-07-07, 04:53
אני בעד לתת ללאו Vip

idof111
07-07-07, 12:35
איפה אני יכול למצוא הסבר על כל התוכניות, כלומר איך הן מורכבות ועל העקרונות? תודה מראש.

Leo
07-07-07, 21:27
... תשתפו פעולה תכתבו גם אתם משהו...

sandbag total body complex.11.
http://img230.imageshack.us/img230/2649/untitled1yq5.gif
תרגיל מעולה שמפעיל בתנועה אחת את רוב שרירי הגוף , התרגיל מתבצע הכי טוב עם שק חול (טוב אני יודע שכבר הרבה מכם ממשיכים הלאה עכשיו , אבל אפשר גם עם מוט , או יותר טוב , דאמבל אחד גדול מאוד אבל עדיף שק חול , השקעה מעולה) וגם את הלב - ריאה בגלל הצורך המוגבר בזרימת דם ואנרגייה לכל הכיוונים בגוף (זה מהתרגילים האלה בהם אתה מעביר הרבה מאוד קילוגרמים בזמן קצר וכתוצאה מכך נגרם EPOC כבד וגדילה רצינית במאסה אם הינך משתמש במשקל כבד מספיק)
הערה: התרגיל מתאים רק למי שיודע לבצע את התרגילים המרכיבים את שלבי הקומפלקס בנפרד בביצוע טוב כבר כמה זמן.. , יש לאחוז את השק כמו שמתחרי סטרונגמן(האיש החזק) אוחזים באבני האטלס
1.מתכופפים בתנוחת הBent over row וחותרים את השק עד החזה.
2.יורדים לסקווט "מלא" ועולים למעלה
3.מוציאים רגל אחת קדימה(כל חזרה רגל אחרת) וכופפים את הרגל שמאחורה ככה שהבטן והגוף העליון נשענים אחורה אבל שומרים על קוו ישר , יש לקווץ את שרירי הבטן על מנת לייצב את עמוס השדרה (אם אינכם בטוחים איך לעשות זאת בצורה בטוחה תשמרו על גוף זקוף)
4.מבצעים לחיצה למעלה ומעלים את השק מעל הראש
5.מורידים\זורקים את השק למטה.

התרגיל הזה בהחלט יכול לשמח אנשים שאוהבים להרים משקולות אבל לא מסוגלים ללכת על הליכון כמו אוגר מעבדה...

narokiki
07-07-07, 21:51
בדיוק היום הכנתי שק חול..
אהמ, שוב, זה דברים שאתם לא תאהבו אלא יותר אנשים כמו ליאו יאהבו, אבל הוא בטח כבר מכיר את זה.
(GTG (GREASING THE GROOVE- זה בעצם שיטה למי שמי מעוניין בשבירת שיאים אישיים. הרעיון הוא לעשות תרגיל בעצימות נמוכה עם תדירות מאוד גבוהה. סתם לדוגמא: להחליט שכל פעם שאני יוצא מהחדר אני עושה לחיצת כתפיים כנגד משקל גוף 5 חזרות... חרא הסבר, ליאו יסביר יותר טוב
סולם- זה טוב למתאגרפים ולומדי אומנויות לחימה (גם לאזרח הפשוט, אבל הבנתם את כוונתי) כי בשיטה הזאת אתה לומד להתאמן תחת כשל (שזה מדמה קרב, כי אתה לא יכול לעצור באמצע, לא משנה מה כואב לך) הרעיון הוא לעשות למשל שכיבות שמיכה בסדר עולה ואז יורד. פעם אחת ואז פעמיים וכן הלאה עד מספר שתחליטו ואז לרדת שוב לאחד, וככה "די בקלות בלי לשים לב" אם נגיד בחרתם לעשות עד 10 ובחזרה אז תעשו 100 שכיבות שמיכה. זמן מנוחה מינימלי. גם פה אני די בטוח שליאו יסביר את זה ככה שזה יהיה מובן
100 חזרות- אין הרבה מה לומר. JUST READ IT http://www.brookskubik.com/100_reps.html
ראוי לציין שגם שאר השיטות נמצאות מן הסתם ברשת. פשוט פה אין לי כוח כבר להקליד וגם זכרתי בבירור איפה קראתי על זה

והכי חשוב- תרחיבו אופקים, אל תיתקעו על בודיבילדינג. תנסו דברים ממה שליאו מביא לכם פה. ואל תתייחסו אליו כמו אל איזה גליליאו גליליי, ואך גוך, ושאר האישים שבזמנו התייחסו אליהם כאל מצ'וגעים

Leo
07-07-07, 21:54
כבר עברתי את שלב האינקויזיציה...

איך לוודא שאתם מבצעים האלאת כתפיים תקינה
הרבה נובים מרמים בלי לשים לב בתרגיל הזה ואפילו מהצד זה עשוי להראות כביצוע תקין , אבל הכתפיים לא גודלות... אם אתם\יש לכם נוב שלא מבצע את התרגיל נכון , תתנו לו להתחיל לעשות חזרה ממצב שהיד הכי למעלה שאפשר מעל הראש... ואז תורידו את העסק עד שהיד טיפה יותר למטה מהמצב שהיא מקבילה לרצפה , ותעלו שוב , זאתי חזרה , עכשיו , מי שמבצע האלאה לצדדים נכון , יוכל לעשות את זה ללא בעייה עם אותו משקל , אילו מי שמרמה יאלץ להחזיק את הדאמבל בצורה שהאגודלים מצביעים למעלה (ולא לצדדים בביצוע תקין) ובכלל יתקשה להחזיק את הדאמבל כשהיד מקבילה לרצפה ויקרוס... , אבל אחרי שהתגברתם על האגו , לקחתם את המשקולת הוורודה של הנקבות , ועבדתם זמן מסויים על התרגיל הזה בביצוע טוב , עליתם בחזרה למשקלים נורמליים , פתאום תגלו שצמחו לכם כתפיים צדדיות סוף סוף...

StaSus
07-07-07, 22:58
ואיי לאו מדיע שימושי מאוד תודה!
רק לא הבנתי לגבי החימום , איזה חימום מומלץ לעשות ,ואיך ועם מה?

Leo
08-07-07, 22:29
חימום עם משקל קל , לא משהו רציני 2 דקות מקסימום
מה שחשוב זה לשחרר את המרפקים ז"א אם עושים מתיחות זה להפעיל מתח על המרפק ולשחרר אותו טיפה (שיהיו קליקים אבל לא חובה זה רק סימן משני) ולא על השריר

רוב החימום שעושים עם מתיחות זה קאונטר-פרודוקטיבי ( בעברית ,זה הורס את האימון)

GTG 13.
Greasing the groove , שיטה כנראה רוסית שהיא מעין ישום של HFT , השיטה הזאת היא תוספת לאימונים , המוטו שלה הוא לעבוד על התרגיל כמה שיותר פעמים שאפשר ולהישאר רענן ככל שאפשר , במילים אחרות , לדוגמה אם אתם רוצים לשפר את המתח שלכם ויש לכם מתח במשקוף של הדלת בחדר , תעשו מטח כל פעם שאתם יוצאים\נכנסים מהחדר , מקסימום 10 סטים ביום , אבל רק קצת פחות מחצי מהיכולת שלכם כדי לא להסב נזק לשריר \ מע"ע עצבים
ודקש על ביצוע טוב (לא במובן של לרדת עד הסוף , איטיות וכל השטויות האלה , אלא ביצוע תוך-שרירי טוב וקורדינאציה טובה לדוגמה לכווץ את הבייספס למעלה במטח) כי כמובן המטרה היא ללמוד לבצע את התרגיל בצורה יעילה מאוד וככה להשתפר בו. (עושים זאת רק לתרגיל אחד כל פעם ) מניסיון זה עובד מצויין , עליתי רק בעזרת השיטה הזאת במתח מפלטאו של 7 חזרות בערך וביצוע לקוי עד ל 26 חזרות , מקבילים עליתי מבערך 5 חזרות עד ..... 50 חזרות עם 15 קילו עלי ו ישר אחרי זה בלי מנוחה 20 חזרות בלי משקל שזה היה השיא.


VRT.14
virtual ressistance training
בעצם אין לזה שם אמיתי , מדובר בעוד תוספת יעילה לאימונים שיש לה 3 שימושים שכל מתאמן יכול לנצל:
1. אפשר להתאמן בכל מקום בכל מצב בלי ציוד ובלי לשנות תנוחה , זה שימושי לאלה שמחוץ לבית לתקופות ממושכות ואפילו לא יכולים להכניס משקל גוף... וזה נחמד לעשות את זה באמבטיה לפעמים מילא שרובכם עושים חצי שעה פוזינג כל פעם כשאתם שמה ואתם יודעים את זה.
2. תוספת מעולה לאירובי (תחשבו שאתם על הליכון ועם הידיים החופשיות אתם מתרגלים בנץ' פרס של 1RM)
3. החימום הכי טוב בין סטים וההכנה הכי טובה לתרגיל קשה... , פשוט עושים את התרגיל המדומה ללא משקל ומוודאים שאתם יודעים מה לעשות , וכשאתם מתחת למוט אתם תהיו בשליטה טובה יותר מאשר "לדחוס חזק יותר"
בעצם ההתנגדות של השריר באה מהשריר הנגדי , אפשר לחשוב על זה בצורה הזאת של כיווץ שני אנטגוניסטים בבת אחת בתוך תנועה כמו שעושים שריר (רק הרבה יותר חזק)
או פשוט לדמיין התנגדות...
זה דורש שליטה על השריר כמו שהזכרתי ( אתם לא "דוחסים בכל הכוח" אלא מכווצים שרירים פה , זה יהיה מוזר מאוד להרבה אנשים פה) אבל זה גם מקנה אותה , וזה עובד , אני לא יודע עד כמה זה טוב להיפרטרופיה (אני יכול להביא תמונות של שתי אנשים שגדלו מזה שהם התאמנו רק מזה ולא מספר מסחרי או משהו בסגנון) אבל אני יכול לומר מניסיון שזה עוזר לכוח.

אה , ותיזהרו כשאתם עושים דדליפט מדומה עם זה , זה גורם לדם לעלות לראש.
ועוד דבר מעניין זה שאם עושים זאת נכון ביד אחת כל הדם עובר ליד השנייה כאילו מודדים לכם לחץ דם , ואני לא יודע למה...


אגב , אני מבקש עוד תרומות וכתיבה.... יש מלא צפיות ובקושי 15 תגובות

Leo
08-07-07, 22:42
15.כשלון
אם אתם נכשלם בתרגיל , ופשוט מניחים או משחררים באמצע החזרה את המוט , תתנו לעצמכם כאפה מתלבשת ממני , אם אתם כבר מתאמנים לכשלון , תדאגו שזה יהיה כשהמוט יירד עד הסוף , ועדיף שבכל זאת באמצע המאבק הזה תדחפו אותו למעלה עוד כמה ס"מ
הייתי נמצא במאסר עולם אם הייתי נותן כאפה לכל מי שהגיע לכ"שלון"...
אבל בחלק השלילי של התרגיל.
בכל אופן תוכלו להתנחם בזה שאימון לכשלון בכל סט בדרך כלל אינו יעיל...

DropDead
08-07-07, 23:03
סחטיין על ההקשעה ליאו
אבל ראבק תחליף את האווטר אני רואה פלאשים וניצוצות בעיניים

tomerA
08-07-07, 23:09
כול כבוד באמת עזרת לי פה עם כמה דברים

benwin21
08-07-07, 23:31
אני בעד לתת ללאו Vip

בול מה שחשבתי שקראתי את מה שהוא כתב.

נראה לי אני עושה אימון big 3

אחלה טיפים לאו קבל מוניטין ונקווה גם אח"מ

אני מציע לנעוץ*

Leo
09-07-07, 00:15
בול מה שחשבתי שקראתי את מה שהוא כתב.

נראה לי אני עושה אימון big 3

אחלה טיפים לאו קבל מוניטין ונקווה גם אח"מ

אני מציע לנעוץ*
big 3 זה לא אימון ... זה כל התרגילי פוורליפטינג וסיפור מצחיק עליהם

אבל באמת יש אימונים שמתבססים על משהו כזה.

Desperado
09-07-07, 00:55
100x4 נשמע לי אימון טוב אבל אי אפשר להגיע לאימון יתר?!

ב.אשמח לקבל קצת יותר פירוט

Leo
09-07-07, 01:37
לדעתי אם עושים אותו פעם או פעמיים בשבוע אי אפשר להגיע , תזכור שאימון יתר זה מצב שלוקח הרבה זמן מצבטר להגיע אליו וזה לא משהו של לעבוד יומיים ברצף נגיד.

חוץ מזה האימון לקוח מתוכנית Gpp(הכנה גופנית כללית) למתעמלי קרקע מתבגרים ( בני 14 ככה)
והם עושים עוד הרבה הרבה דברים , נראה לי תסתדר , אם לדעתך זה אימון יתר אז כשתתאושש מזה הגוף שלך יקבל גירוי חדש מילא כולם פה עובדים חצי שנה על אותה תוכנית ממה ששמתי לב.

sandman
09-07-07, 03:39
ליאו באמת מגיע לך כבוד רב את תרומת הטיפים הנכבדה לקהילה.
רק מומלץ לערוך את כולם בהודעה ראשית אחת ולהכניס לנעוץ או לפוסט " האשכולות הכי טובים שיש בו כבר עשרה אשכולות נעוצים".

אחרי מספר קריאות חוזרות הבנתי סוף סוף מה הכוונה של האימון הווירטואלי ולמעשה אם אני חושב על זה, בלי לשים לב הייתי מצבע את זה דיי הרבה אבל עם התנגדות של מטאטא זה נחשב גם? :):):):)
מה שיותר מצחיק זה שהייתי גם מוציא נעימות מהגרון כמו שצועקים בחדר כושר, אשכרה הייתי נכנס לתפקיד של לשחק מתאמן בחדר כושר.

ובאותו נושא אני זוכר שפעם דיברו שאפשר להפעיל את השרירים רק מזה שחושבים/מדמיינים תנועות עבודה בראש. אומנם זה רחוק מלהביא להיפטרופיה אבל מחקרים גילו שמחשבות על תנועות גופניות בראש יוצרות לחץ/כיווץ סטטי בשרירים הצפציפיים.

כנראה ששתי התאוריות קשורות בינהן אפילו שאחת מתחייסת לעבודה אקטיבית/דינאמית והשנייה לעבודה סטטית.

narokiki
09-07-07, 09:57
ליאו ספר להם על hoc, אני בכיף הייתי מסביר, אבל אני בטח שוב יסביר ככה שאני בעצמי לא יבין

VoRteX
09-07-07, 14:15
איך לעזאזל אפשר לעשות 100 מתח? זה אימונים של שנים.

ראובן המלאך
09-07-07, 15:20
פוסט מעולה! כל הכבוד...

xZiPeR
09-07-07, 15:21
איך לעזאזל אפשר לעשות 100 מתח? זה אימונים של שנים.
10*10 עם הפסקות של 2 דקות אתה לא יכול לעשות ?

VoRteX
09-07-07, 16:00
10*10 עם הפסקות של 2 דקות אתה לא יכול לעשות ?

10 סטים של 10 חזרות? אהה... חשבתי 100 מתח רצוף... חחח.

xZiPeR
09-07-07, 16:10
לא .. אפשר גם 20 סטים של 5 חזרות אם אתה מתקשה מאוד (אבל אז סביר שלא תעמוד בזמן של ה30 דקות) או 5 סטים של 20 חזרות .. או איך שבא לך - כל עוד אתה מסיים 100 מתח.
לא פגשתי בחיי הרבה אנשים שמסוגלים לעשות 100 מתח רצוף (אם בכלל).

Troya
09-07-07, 16:50
השיא העולמי הוא 88 מתח אם אני לא טועה

xZiPeR
09-07-07, 16:56
^אההה האלה שעושים טבעות כל היום ויש להם פלג גוף עליון של חמור לא יכולים לעשות איזו מאייה ?

Leo
09-07-07, 17:25
השיא העולמי זה 100 ומשהו ע"י איזה קוריאני גמד בטח עם רגליים בעובי של היד שלי

יש בנות ששמעתי שעושות 60 מתח (שחייניות)



ה 30 דקות זה המטרה שאתם צריכים להגיע אליה בשביל "לעבור" את האימון
אבל נגיד אם אתם משלימים את זה בשעה אז תעשו את זה ככה...

אני עשיתי 100x3 ב32 דקות ככה (מתח שכיבות שמיכה בעמידת ראש ומקבילים)

Coleman
09-07-07, 17:54
בואנה ליאו איזה השקעה דפקת פה אחי ...אני בטוח שעזרת פה לעוד הרבה חוץ ממני להבין כמה דברים :)

Rm3
09-07-07, 18:42
השיא העולמי הוא 88 מתח אם אני לא טועה

איזה 88??
סתכל פה:
http://www.recordholders.org/en/list/chinups.html
אנשים עשו במשך שעות רצוף מעל 2000

Troya
09-07-07, 18:51
אבל עם הפסקות השיא העולמי הוא כנראה 100+ כמו שליאו אמר ברצף

Leo
09-07-07, 22:01
16. switch
http://img337.imageshack.us/img337/1993/switchmn1.gif
תרגיל נחמד מאוד שעובד על בערך כל הגוף... בעצם מדובר בתרגיל לרגליים הזה (התנגדות ממש טובה יחסית למשקל גוף , אני חושב שבן אדם שעושה סקווט ודדליפט עם 2X משקל גוף בערך יכול לעשות את זה אבל כמובן לא חובה טווח תנועה מלא) וגם הבטן והגב תחתון (וכל השרירים ליב באזור המותניים אגן) עובדים בצורה סבירה..
אבל כמובן הידיים חופשיות אז אפשר לנצל את זה ולהפוך את זה לתרגיל עוד יותר "מורכב"
בעצם צריך אקספנדר או גומיות התנגדות (אקספנדר חזק מאוד עולה 60 שקל במגה ספורט שזה עוד חנות יקרנית) שכמובן לא שוקלת כמעט כלום ולכן אפשר לעומת משקולות להעמיס על הידיים מבלי שהרגליים יאלצו לתמוך. ובעצם ניתן לעשות את מה שאתם רואים באנימציה , עם ידיים נעולות לגמריי(חשוב כדי לעבוד על בייספס והטרייספס , וגם האמות) בעצם עושים תנועה כמו שרואים באנימציה , אבל גם מרחיקים את הידיים לצדדים (כדי להעמיס על הכתפיים הצדדיות גם)
אפשר גם להסתדר איכשהוא עם מגבת ולעשות איתה עבודה איזומטרית לעליון , כמובן שזה פחות יעיל אבל עדיין.

. floor press 17
http://asp.elitefts.com/images/upload/qa/DB%20Floor%20Press2.jpg
אז כפי שבוודאי ניחשתם , מדובר בלחיצת חזה מהרצפה...מושלם לכל מהתאמים הביתיים שמחפשים דרך בזבז 1000 ומשהו שקל בשביל משהו שהם יכולים לעשות בלי בעייה(אם כי כמובן עדיין לספה יש יתרונות)
לדעתי הווריאציה הכי טובה זה עם דאמבל ביד אחת בגלל שנוח להשיג טווח תנועה סביר ככה ובגלל שלא צריך להשתגע בשביל לעלות את המשקולות לידיים.
צריך לעשות את התרגיל עם רגליים מקופלות קצת כשכפות הרגליים על הרצפה , על מנת להבטיח גב ישר ונוח ... אחיזת פוורליפטינג (אחרת יהיה לכם טווח תנועה מאוד קצר).... מי שרוצה להביא את המרפקים מתחת לגוף יכול להשתמש בכמה כריות או משהו , והנה לכם אפשרות לעשות בנץ' בבית ו1000 שקל ביד.
אגב מי שיש לו גישה לספה עדיין יש לו שימוש לתרגיל הזה , התרגיל הזה עוזר הרבה בחיזוק האמצע של הבנץ' ובעצם ע"י חיזוק החולייה החלשה אתם תוכלו לאמן בצורה סבירה את כל חלקי התרגיל ולהיות חכמים יותר.
כמו כן התרגיל הזה דיי בטוח גם ללא ספוטרים ... נחמד מאוד , לא? חסכתי לפחות לכמה מכם 1000 שקל =]

ThaiB0X
09-07-07, 22:48
אממ לא הבנתי את המשפט האחרון, אם יש לי ספה, אפילו סתם משהו לשכב עליו, עדיין הfloor Press עדיף ?

והswitch, בין אילו שני חפצים בדיוק אני יכול לעשות את התנועה הזאת ?

Leo
09-07-07, 23:02
1. לפעמים כן אבל בדרך כלל לא , זה לדעתי לא מצדיק עדיין קנייה של ספה כשיש את זה אין הבדל ענקי , תקנה עוד ברזלים ושטויות

2.משהו כבד לדוגמה ספה או מוט וכרית לברכיים.

נ.ב
יש מצב אני אעשה איזה מיני אתר כזה ואני ארכז שמה את כל זה (כי אני יכול לשים שמה פרסומות אדסנס ... ובטח לעשות מזה איזה כמה פרוטות בנוסף לתכנים אחרים)

ThaiB0X
09-07-07, 23:10
אממממ רגע רגע, למה בדיוק זה עדיף על לחיצת חזה בספה? הטווח תנועה קטן משמעותית, ניסיתי את זה מקודם, והמוט בכלל לא יורד עד למטה בגלל מגבלה די ברורה של הרצפה. אני מחמיץ פה משהו ?

2. איך אני מקבע את זה לרצפה ?

Leo
09-07-07, 23:45
1.בעיקרון אני עושה את זה עם דאמבל אחד (32 קילו כי זה הכי כבד שיש לי) ואני מביא אותו לחזה בלי בעיות... אולי אתה רגיל לעשות את זה עם מרפקים לצדדים... אבל בעיקרון האחיזה שהזכרתי יותר טובה (יותר משקל , יותר שרירים מגוייסים) וגם יותר בטוחה (מרפק הכתף במצב פחות פגיע)

אתה גם יכול להשתמש במזרונים או כריות , זה מאוד עוזר להוסיף 20 ס"מ לטווח תנועה שמספיק בשביל להוריד את המרפקים מתחת לגוף

2.המשקל של זה מן הסתם מחזיק לך את הרגליים

Bullet
09-07-07, 23:50
סתם שאלה.... למה לעשות את כל זה? אי אפשר להתאמן במכון וזהו? כמעט כולם פה רשומים למכון כושר.

Sagilevi
10-07-07, 00:00
חשבתי שהתכוונת לנושא השני ... אז לא משנה טעות שלי.

Leo
10-07-07, 00:02
סתם שאלה.... למה לעשות את כל זה? אי אפשר להתאמן במכון וזהו? כמעט כולם פה רשומים למכון כושר.
את כל מה? רוב הדברים פה קשורים לחדר כושר:unsure:

חוץ מזה אם מספיק ידע קצת מאוד ציוד(הרבה פחות ממה שאני משלם על מספר חודשים בח"כ)וספוטר אתה יכול להתאמן בבית..
אני הולך לח"כ רק בשביל להפגש עם חברים וכו'

Bullet
10-07-07, 00:09
אני מדבר על הלחיצה על הרצפה, התרגיל הזה עם השק חול (שאגב אני בטוח שהוא מסכן את הגב כי זה לא מוט שאתה יכול לשלוט על המהירות שלו ואיפה הוא ינחת כמו בפאוור קלין ואגב אתה לא יכול להרים מהרצפה בתנועת חתירה, אלא אתה חייב לעשות דדליפט ואז לעשות קלין מסויים, את זה אי אפשר לעשות עם שק חול), ומה שאמרת עם אימון וירטואלי של כווץ אנטגוניסטים WTF מה זה בכלל אמור להיות...

ברור שלא צריך את המכשירים שעובדים על הראש השמאלי של האשך הימני אבל אני לא חושב שאפשר להתאמן כמו שצריך עם שק חול או מתח ולחיצת כתפיים בעמידה. מה גם, ש100 חזרות טוטאל בכל שריר זה מעבר לאימון יתר.

אם היה לי מקום, הייתי בונה במה שאפשר יהיה לזרוק את המוט על הרצפה בלי שיישבר, הייתי קונה צלחות גומי (bumper), מוט אולימפי, סקוואט ראק, מתח, מקבילים וספה של בנצ'.

Leo
10-07-07, 00:19
הבנתי שאתה רוצה להיות איזה סמכות כבר מאשכולות אחרים

תתפלא שהדברים האלה עובדים... גם השק חול (מה גם אפשר לעשות את זה עם מוט רק ששק חול מגייס את החזה יותר , ולא לכולם יש אבני אטלס ... רוני קולמן מתאמם עם אבני אטלס עם תרגיל דומה יש איזה תמונה שלו)

הדבר השני של ההתנגדות עצמית , כמו שאמרתי ל 3 הדברים האלה זה עובד , ועוזר הרבה...


זה לא כל מיני שטויות של הרמות Kettlebells עך כדור בוסו וכל החרא הזה...
וזה גם לא פוגע בגב יותר מכל תרגיל קונביציונלי עם מוט...

Bullet
10-07-07, 00:23
לkettleball יש ידית אחיזה,עם כל הכבוד... זה לא שק.

Leo
10-07-07, 00:49
נו ו....?

narokiki
10-07-07, 15:38
ליאו, עזוב אותם
הם "קולים", הם הולכים לחדר כושר
תבין שחלק מהדברים שהוא כתב פה, המטרה העיקרית שלהם זה לא היפרטרופיה או איך שלא כותבים את זה.
זה יותר דברים לפיתוח "אתלטיות" נגיד את זה ככה שזה כולל חוזק מנטלי, קורדינציה, סיבולת, כוח מתפרץ וכדומה..... מה אתה חושב שכשרואים כל מיני אימונים של יחידות עלית הם עושים כפיפות מרפקים בטווח 8-10? לא, יותר סביר שהם עושים 100 שכיבות שמיכה ועוד שעתיים של עבודה על שק איגרוף.


ליאו, מה הכוונה בלחיצת חזה על הרצפה אחיזת פוורליפטינג?

Bullet
10-07-07, 16:18
אי אפשר לעשות לחיצת חזה על הרצפה, בצורת Pl....

Bodybuilder
10-07-07, 16:24
אני בעד לתת ללאו Vip

S.E.X - אימון ארובי,התרגיל הכי טוב לשרפת שומן !

אני בעד לתת לי VIP :basketball:

sandman
11-07-07, 02:00
16. switch

תרגיל נחמד מאוד שעובד על בערך כל הגוף... בעצם מדובר בתרגיל לרגליים הזה (התנגדות ממש טובה יחסית למשקל גוף , אני חושב שבן אדם שעושה סקווט ודדליפט עם 2X משקל גוף בערך יכול לעשות את זה אבל כמובן לא חובה טווח תנועה מלא) וגם הבטן והגב תחתון (וכל השרירים ליב באזור המותניים אגן) עובדים בצורה סבירה..
אבל כמובן הידיים חופשיות אז אפשר לנצל את זה ולהפוך את זה לתרגיל עוד יותר "מורכב"
בעצם צריך אקספנדר או גומיות התנגדות (אקספנדר חזק מאוד עולה 60 שקל במגה ספורט שזה עוד חנות יקרנית) שכמובן לא שוקלת כמעט כלום ולכן אפשר לעומת משקולות להעמיס על הידיים מבלי שהרגליים יאלצו לתמוך. ובעצם ניתן לעשות את מה שאתם רואים באנימציה , עם ידיים נעולות לגמריי(חשוב כדי לעבוד על בייספס והטרייספס , וגם האמות) בעצם עושים תנועה כמו שרואים באנימציה , אבל גם מרחיקים את הידיים לצדדים (כדי להעמיס על הכתפיים הצדדיות גם)
אפשר גם להסתדר איכשהוא עם מגבת ולעשות איתה עבודה איזומטרית לעליון , כמובן שזה פחות יעיל אבל עדיין.


התרגיל הזה בעצם נקרא גלט הם ריז (אין לי כוח עכשי לחפש איך כותבים את זה באנגלית)
והוא נועד בעיקר בתור תרגיל משקל גוף לעבודה על האמסטרינג למרות שהוא מעפיל קבוצות שריר רבות.
אבל הוא תרגיל מאוד קשה גם לאנשים חזקים ברגליים. ולכן לוקח כמה אימונים עד שמסוגלים באמת לבצע אותו כמו שצריך.
אני מת להצליח אותו, ואני באמת עכשיו אנסה יותר להתאמן עליו.

Leo
11-07-07, 03:01
אי אפשר לעשות לחיצת חזה על הרצפה, בצורת Pl.... תגיד את זה לדייב טייט וכל החברים שלו בוסטסייד עם לחיצות חזה 300~ קילו הם עושים ME עם זה... (לא עם 300 קילו של פגישה אלא ME)

אגב זאת לא לחיצת PL סך הכל הכוונה לשכמות בפנים והמרפק ב45 מעלות

@בודיבילדר , תלוי איזה תנוחה , אבל באמת שחקנים בפורנו נראים כמו בודיבילדרים ודופקים בחורה כשהם מחזיקים אותה בעמידה , אחלה תרגיל לבייספס.

@סנד מן , זה שדרוג לGHR בGHR אתה רק יורד ועולה קדימה...
ובאמת שאין בעייה להתקדם לתרגיל הזה , עושים אותו פשוט בטווח תנועה הכי גדול שיכולים בחזרה הראשונה וממשיכים עד שהוא יורד טיפה... ויום אחד אתה פשוט רואה שאתה עושה את זה עד הסוף.

@נרוקיקי , אני לא מאלה שמתאמנים בשביל "כוח פונקציונלי" או משהו כזה... כל הדברים פה זה לשיפור כוח\סיבולת\מסה,
כבר אמרתי אני לא מתכוון בידיוק לאחיזת PL אלא אחיזה שהמרפקים בפנים והזרוע יוצרת זווית של 45 מעלות עם בית החזה והשכמות בפנים , זה וגם שהאמה זזה ולא מאונכת לרצפה כל הזמן.
אגב , לא רק שזאת לא אחיזת PL אלא זאת גם הדרך להמנע מפציעות בכתף מלחיצת חזה.
ראה מאמר:
http://www.t-nation.com/readTopic.do?id=1053531
http://www.t-nation.com/readTopic.do?id=1055409
אני מתכוון לטכניקה שהם מסבירים שמה... שאגב מומלץ לכל מי שכואב בין הבריח לכתף או בין השכמה לכתף בלחיצה חזה אחרי כל סט , זה לא קורה בביצוע הזה. (וזה עדיין עובד כמו שצריך על החזה אם כי אני לא מבין את הפילוסופיה של השריר קטן שריר גדול שלכם...)


טוב קיצר עזבו , אמרתי בתחילת הנושא שבעצם אין לי עצבים להלחם על הדעות שלי.............
ידעתי שאחד מכמה פה בפורום יבוא ויתחיל לנסות לעשו DEBUNK למה שאני רושם למרות שבאמת אין לו איך
אז אני כבר לא אביא לפה כלום... בכל אופן תודה על התגובות הטובות והתמיכה מהשאר :)

sandman
11-07-07, 03:27
טוב קיצר עזבו , אמרתי בתחילת הנושא שבעצם אין לי עצבים להלחם על הדעות שלי.............
ידעתי שאחד מכמה פה בפורום יבוא ויתחיל לנסות לעשו DEBUNK למה שאני רושם למרות שבאמת אין לו איך
אז אני כבר לא אביא לפה כלום... בכל אופן תודה על התגובות הטובות והתמיכה מהשאר :)

leo
אל תשים פה על אף אחד.
אני מעריץ אנשים כמוכה עם ראש פתוח בפיתוח גוף שמוכנים לנסות דברים חדשים ולא תקועים לאותם נורמות כל הזמן.
ובנוסף לכך על כל תרומת הידע והרעיונות החדשים שאתה חושף לפנינו בפוסט הזה שאתה פתחת.
תמשיך ככה ואל תשים זין על כל מי שמביא תגובה שלילת להודעות שלך.
ארי אלו היו הודעות בודדות. רוב המגיבים דווקא העריצו את הטיפים שנתת ולכן אני מקווה שתמשיך בדרכך ותמשיך לחדש לנו בעולם הספורט.
אתה לא צריך להוכיח שום דבר לאף אחד. :sbb4:

Leo
11-07-07, 11:52
18.משהו מעניין עם מתח
לפני כשבוע המקסימום שלי במתח היה בסביבת 16 חזרות.
אחרי זה ראיתי תרגיל אחד שמבצעים מתח עד הבטן האמצעית ע"י תנפה מהגב ביד עם פשיטת המרפק(יד אחורית) גיליתי שזה לא רע ליד אחורית בכל אופן
עכשיו חזרתי לעשות מתח(אגב אני לא עובד גב עם שום דבר אחר כי אני לא במכון נכון לעכשיו כי נגמר לי המנוי ולא חידשתי בגלל שחברים רוצים לנסות מכון אחר אבל מחכים)
ופתאום אני עושה 20 ועוד לא לכשלון , היום בערב אני אעשה סט מקסימלי לבדוק
אבל המוט הוא ממש ממש קל משום מה...

(אגב כששקלתי פחות השיא שלי במתח היה 26 חזרות אבל נראה לי ביצוע 80% ככה אז אולי זה זכרון)

benwin21
11-07-07, 12:03
מה השם של התרגיל שעולים עד הבטן?

Leo
11-07-07, 12:13
אין לי מושג

פשוט מתח באחיזה מלאחור לבטן

benwin21
11-07-07, 14:32
אתה מתכוון לתרגיל שאחרי שאתה עולה מתח אתה לא עוצר אלה עולה עד הבטן?

Conan
11-07-07, 14:44
נראה לי הוא מתכוון ל muscle-up

Leo
11-07-07, 15:05
זה לא זה.... אתה לא דוחף למטה...
פשוט תחשבו שאתם הכי למעלה במטח ואז אתם עושים כאילו את התרגיל הזה עם הכבל לטרייספס

benwin21
11-07-07, 15:06
עכשיו הסברת טוב

sandman
11-07-07, 21:55
548
הנה אני חושב שהוא התכוון לכך:
תסתכלו בתמונה על הקו הירוק הוא מסמל את הזווית במרפק.
ותראו שנוצרת פשיטה ביד עקב גדילת הזווית במרפק.

Leo
11-07-07, 23:48
הגוף נשאר כמו שהוא... נכון שיש נטייה לדחוף אותו אחורה אבל זה לא ביצוע טוב כי לא עליתם בעצם עם הפשיטה נגד ההתנגדות

הכל אופן , טיפ שקשור לתזונה קצת , אני יודע שזה לא המקום ושצריך שהמומחים הגדולים בתזונה יחלקו פה טיפים שיוציאו את ג.ג לפשיטת רגל :\

18.איך לשלוט בעצמיך יפה בחיטוב
אם בא לך לאכול משהו ואתה על סף שבירה , תחשוב עד כמה אתה רעב , לראות את הקוביות סוף סוף. זה עוזר כי זה יוצר מעין פרדוקס בשכל , אני לא יכול להסביר אבל בסוף כבר לא כ"כ בא לך לאכול
תשנן "אני רעב לקוביות" כל יום לפחות 20-50 פעם בחיטוב , וכן זה עוזר לדעתי... בונה כוח רצון...

Leo
12-07-07, 01:36
.19
תחליף להליכון.
http://www.youtube.com/watch?v=9M93VAyaqEY
לכל הניאו היפים שרוצים לשמור על כדור הארץ מנזקי הפחמן החמצני , הנה דרך לעשות זאת ללא חשמל מההליכון וללא צורך בבניית או קניית הליכון , תחשבו כמה טונות אתם חסכתם עכשיו (וכמה כסף).
רק הרגע בניתי אחד כזה ב3 דקות ובדקתי אותו , עובד מצויין אבל ממש מצויין.......

Fatty
12-07-07, 01:47
חבל ששאני לא יכול לתת לך יותר מוניטין. עבודת קודש אחינו

Leo
12-07-07, 02:01
חבל ששאני לא יכול לתת לך יותר מוניטין. עבודת קודש אחינו
אתה יכול לתרום לפה כמה טיפים! זה יותר יפה לראות מכל המוניטין שקיבלתי פה

נ.ב
אחרי הרבה ניסיונות שונים עם 19 הזה והרבה קלוריות שהלכו סתם , גיליתי את התנוחה הכי טובה לרוץ עם הדבר הזה.
קודם כל במקום לחבר את זה לאגן עדיף להחזיק את זה בידיים = יותר חלקים מהגוף עובדים
דבר שני הריצה לאחור נוחה יותר , אבל אם אתה רץ קדימה צריך להישען הרבה מאוד כדי להפעיל את שאר הרגליים כי הריצה קדימה עובדת בעיקר על תאומים.

אבל מה שבטוח שזה הרבה יותר נוח , מעניין מהליכון , הרבה יותר זול וקומפקטי , ויעיל באותה מידה.

נ.ב 2
אני רעב לקוביות ... אני צריך להפסיק לאכול 700 פחמימות ביום...

ThaiB0X
12-07-07, 03:56
חחחח לאו אתה ענקקקק

benwin21
12-07-07, 13:24
מאיפה לעזאזל אני אשיג גומייה כזאת גדולה?

Leo
12-07-07, 14:44
כל גומייה חזקה מספיק תעבוד , פשוט תחבר חבל לעוד אורך

benwin21
12-07-07, 15:16
טוב חבל על הזמן שלי אני לא אמצא

trip sun
12-07-07, 19:24
פשששששששששש אך אתה יודע את כול זה כמה זמן אתה מתאמן ? ובאיזה שיטה אתה מתאמן ? ובאיזה שיטה אתה ממליץ להיתאמן?

Leo
12-07-07, 19:53
פשששששששששש אך אתה יודע את כול זה כמה זמן אתה מתאמן ? ובאיזה שיטה אתה מתאמן ? ובאיזה שיטה אתה ממליץ להיתאמן?
יש פה אנשים שיודעים הרבה יותר ממני
אני רק לקחתי את הזמן לרשום דברים

Leo
13-07-07, 01:18
שמתי לב למשהו,
מספר האנשים שמדווחים באינטרנט שהם עלו 2-1 אינטש בידיים ממספר בודד של שבועות בhft
הוא לא קטן , אני חייב לנסות את זה.

Bullet
13-07-07, 01:23
שמתי לב למשהו,
מספר האנשים שמדווחים באינטרנט שהם עלו 2-1 אינטש בידיים ממספר בודד של שבועות בhft
הוא לא קטן , אני חייב לנסות את זה.
בטח... מספר בודד של שבועות. כן זה הגיוני.

חוץ מזה אתה יודע... בטח הם פשוט היו מתאמנים בABCDEFG עם זיליון סטים והיו באימון יתר וכשהורידו קצת ווליום והעלו תדירות אז הגדילה באה ב"בום". אבל 1-2 אינצ' במספר בודד של שבועות אין מצב

Leo
13-07-07, 18:31
תשמע לא הכל חייב להיות הגיוני בשבילך.

אבל הנה הפוסט של הבחור (וראיתי עוד פוסטים אחרים בנושא)

תשפוט לבד

אני יודע שממש קשה לך לבקר באתר הזה כי זה סותר לך את כל האמונות שלך בקשר לאימונים אבל זה פה.
http://beta.t-nation.com/tmagnum/readTopic.do?id=1607052