PDA

צפה בגרסא המלאה : שאלה


aviran_p
10-11-06, 10:16
אני חושב להפסיק להתאמן במכון כי אין לי זמן ולהתחיל לעבוד בבית..
יש לי ציוד כמו מכשיר לגב, ליד אחורית דאמבלים של 10 ק"ג כל אחד הליכון וספה מתכווננת שאני יכול לעשות איתה חזה בשיפוע או רגיל וכמובן אני יכול לעשות שכיבות סמיכה ומתח.... הבעיה שאני יכול לעשות חזה רק עם המשקולות חופשיות כי אין לי מוט..
בקיצור האם כדאי לי והאם אני יכול לחטב את הגוף עם הציוד? קחו בחשבון שזה לא משקלים גדולים ממש..
בקיצור אם למישהו יש תשובה אשמח אם תעזרו :jockey:
תודה

Yoggie
10-11-06, 10:45
שלום,
אפשר להתאמן בבית אם כי לדעתי זה פחות עדיף (אין פרטנרים לעזרה ומגוון תרגילים) אבל זה אפשרי וישנם הרבה חבר'ה מהפורום שמתאמנים בבית ושהתקדמו לא רע..
בכל מקרה זה תמיד עדיף על לא לעשות כלום... :whistle:
בעזרת ספסל ודאמבלים שניתנים לשינוי אפשר לעבוד על כל פלג הגוף העליון ניתן ורצוי לקנות גם מוט אולימפי קצר כדי לעבוד גם על הרגליים ולגוון קצת.
אם אתה זקוק לעצות איזה תרגילים ניתן לעשות בבית אשמח לעזור.

יוגי

aviran_p
10-11-06, 13:39
תודה יוגי אני יודע תרגילים וגם אני רוצה לחלק את האימון ל-ab יום חזה יד אחורית ובטן ויום יד קדמית גב וכתפיים ואחרי אימון המשקולות לשלב אימון אירובי כמו ריצה.. לגבי זה יש לי 3 שאלות:
האם החלוקה טובה?
האם זה טוב לרוץ אחרי אימון משקולות או שאני צריך לפני? פשוט אם אני רץ לפני אימון אני עייף..
ושאלה אחרונה אם אני יקנה מוט אולימפי אני יכול לקנות לו גם מעמד? כי לספה אין מעמד מעל כמו במכון.. ואם כן כמה זה יעלה לי בערך והאם זה לוקח הרבה מקום.. ושוב תודה

Daniel-Barak
10-11-06, 18:23
יוגי,

לאן נעלמת?!?!?!?!

Yoggie
12-11-06, 09:23
לדעתי מעמד הוא לא הכרחי במיוחד אם היתה רוצה להשקיע הרבה הייתי אומר לקנות כלוב לסקוואטים אפשר לשלב בו כל מני תרגילים אם לא גם לא נורא...

כל חלוקה שנוחה לך סך הכל אתה עובד בבית ולא תהיה בעייתית עם שאר השרירים היא בסדר. (שים לב שרגליים הם שריר גדול יותר ובאימון מאסיבי בד"כ אי אפשר לעמוד אח"כ לבצע תרגילים אחרים)

לגבי אירובי - אתה בחיטוב? אם כן אתה יכול לשלב 20 דקות אחרי האימון פעמיים עד שלוש בשבוע. אם לא פעם בשבוע תספיק אם אפשר לא ביום אימון.

ודניאל, היו לי כל מני דברים אישיים. חזרתי להאתמן אני מקווה שאהיה פה שותף יותר.

יוגי.