PDA

צפה בגרסא המלאה : שלום לכולם, כמה שאלות (תתאזרו בסבלנות אני חדש פה )


amir_lev
13-11-06, 20:09
אז ככה, לבושתי רק לפני כמה חודשים הכרתי את מאגר המידע המדהים הזה שקשור לאחד התחביבים הכי גדולים שלי

ככה קצת הקדמה(מצטער מראש),

אני מתאמן מגיל 17 בערך בצורה חובבנית, התחלתי מאפס כילד שלא היה מסוגל לעשות שכיבת שמיכה אחת והיום זה כבר שונה,

אז ככה אם מישהו יוכל לעזור לי
ככה דבר שמאוד דחוף לי עכשיו ומונע ממני אימונים טובים (כנראה) אני נכנס לאימון עם הרבה אנרגיה וופחות או יותר באמצא מרגיש עייף בצורה שעוצרת את האימון (עשיתי את כל הבדיקות כל המדדים נורמליים) אני לא אדם קטן ( 195 על 100+ קילו ) ואני צמחוני יש פה מישהו שיוכל לעזור לי עם תפריט שגם יתן לי אנרגיה מספקת וגם לתת את התזונה הרצויה לגוף?

דבר שני אני מתאמן און אוף כבר כמה שנים ובזמן האחרון אני פועל בעיקר על פי כמה תוכניות שהורדתי מפה, בעיקר על החזה בדחיקה ומעט פרפר. החזה מתפתח אבל הוא לא מקבל צורה יפה אלא פשוט גדל (אני דוחק כיום 100-110 כעשר פעמים על ארבעה סטים עם מנוחה של שתי דקות בערך) ממאמנים בחדר כושר קיבלתי יותר מידי עזרה מנוגדת ככה שאני כבר לא יודע איך לעצב אותו בלי להרגיש שאני לא מתאמן (ניסיתי סטים לסיבולת על משקלים נמוכים יותר חזרות רבות יותר ומנוחה קצרה ) זה רק גרם לי לאבד מהיכולת להרים משקלים כבדים (יחסית בשבילי)
האם יש פה למישהו תוכנית טובה שהוא רוצה ויכול לשתף אותי בה ?

דבר שלישי, הידיים שלי בניגוד לחזה לא מתפתחות בכלל אני מסוגל להרים 20 קילו לכל יד (בדרך נכונה) לשלושה סטים 7-10 חזרות. הבעיה שהיד פשוט לא גדלה מה אני אמור לעשות?




תודה מראש
אמיר

Yoshi-Moto
13-11-06, 20:30
שמע יש דבר שנקרא גנטיקה...(לגבי שאלת 2+3) השריר של החזה שלך לא מתעצב יפה... בסדר אני לא בטוח שאפשר לשנותאת זה אם אתה עובד ושומר על תזונה והכל והוא לא מתעצב איך שאתה רוצה זאת אומרת שזה בגלל הגנטיקה שלך... אותו דבר לגבי הידיים...


לגבי החוסר באנרגיה בזמן האימון אין לי בדיוק תשובה זה יכול להיות קשור בתוכנית אימונים שלך או בתזונה שלך...(ספר לנו על התוכנית שלך ועל הרגלי האכילה שלך כדי שנוכל לעזור לך)

נ.ב
אתה צריך ביטחון עצמי ודחוף.... אתה מפחד לדבר או לחבר משפט...
אמרת משהו על משקלים כבדים ואז "לפחות בשבילי"
אתה מרים משקלים מצויינים... כמו חלק מחברי הפורום ואתה במצד טוב מאוד אז אני חושב שתפסת מאנשי הפורום יותר מידיי(לא כל אחד פה מרים 20 קילו ביד קידמית) בקלות או משהו כזה.

אוקיי אז השאלות היחידות שלי הן:
מהי תוכנית האימונים שלך... וספר לי +- מהם הרגלית האכילה שלך...

(יכול להיותשהתוכנית שלך ארוכה מידיי ומתישה אותך לפני שנגמר האימון... או שיכול להיות שאתה לא אוכל וטב ומגיע לאימון עם חוסר באנרגיה)

AVI-הנוקם
13-11-06, 21:24
חחח יאהבל אתה סוס טילים חח אלוי אלי 20 קילו כול יד ו110 קילו דחיקה בחזה פששש סכטין

amir_lev
14-11-06, 20:06
ככה, אבי הרגת אותי עם התגובה הזו... :laugh:

זה לא שאני חסר בטחון עצמי, זה פשוט שאני חובבן ומתאמן איך שנוח לי מה גם שהתאמנתי כמה פעמים בחדר כושר וראיתי אנשים שמרימים משקלים כמוני ואפילו יותר ממני (כן כן טעות של מתחיל ...חחח) אני מרוצה מזה שאני מרים את משקל הגוף שלי ...

בקשר לתזונה שלי, אני לא אבלף ... אני צמחוני עם תפריט מאוד מפונק, לא אוכל בשר דגים עוף או ביצים, אבל מלבד זה התזונה שלי תקינה, אני די חושש לקחת תוספים כי אין לי מושג באיזה מוצרים אני יכול לבטוח שלא יהרסו לי את הכבד או משהו אם יש לך המלצה אני אשמח לשמוע

הנקודה בעייפות זה שאני מגיע בד"כ לאימון עירני אבל תוך כדי האימון אני פשוט מתעייף עד כדי שינה
מה שגורם לי למנוחות ארוכות חוץ מהעייפות הזו יש לי גם את המצב שאני לא מצליח להרים משקל שהצלחתי יומיים או שלושה לפני כן אם אתה , איתן , או מישהו אחר מכיר משהו שאני יכול להשתמש כדי להעלות את רמת האנרגיה שלי באימון אז בבקשה, בינתיים שמעתי רק על לשתות שתי כוסות קפה שחור ובננה לפני אימון... וזה לא ממש עוזר

Yoshi-Moto
14-11-06, 21:10
וב אין לי הרבה מה להגיד...
או שאתה לא יושן מספיק או שאתה לא אוכל מספיק אני לא יודע מה לשער...(בן אדם ממוצע צריךלישון בלילה 8-10 שעות)
מתי לאחרונה עברת בדיקות דם? ומה יצא שם?