PDA

צפה בגרסא המלאה : ~עזרה בקנית אבקת חלבונים מתאימה~


Guilty
22-11-06, 15:04
שלום לכולם!

אני חדש כאן, אני בן 20 ואני מתאמן כבר 4 חודשים, אני מרגיש שיש שינוי גדול בגוף שלי מאז שהתחלתי להתאמן.
אני מקפיד על תזונה נכונה וארוחות קבועות, הייתי יחסית רזה - מטר 73, משקל 55 - עכשיו אני עדיין מטר 73 :):):):) ועליתי במשקל - 63, גם אנשים מעירים לי על זה שאני נראה יותר מלא ובריא.
אני רוצה להתחיל לקחת אבקת חלבונים בעיקר כדי להתנפח, אני רואה ילדים קטנים במכון כושר מוציאים כוסות, שמים אבקה, משקשקים ושותים - גם אני רוצה^^

בקיצור, מישהו יכול להמליץ לי על אבקת חלבונים טובה, שתתאים לי? וזה נכון שצריך לקחת את האבקה פעמיים ביום ולא משנה אם באותו יום מתאמנים או נחים?

מצטער על המגילה, תודה מראש.

דניס
22-11-06, 19:12
כמה אתה לוקח את האבקה זה כבר בהתאם לתפריט שלך אפשר גם לפני אחרי אימון , בבוקר מהלך היום וכו'
אני ממליץ לך לקחת אבקות חלבון של אופטימום ,מה שכן שהטעם הוא לא כל כך בשמיים אבל עם מערבבים עם חלב 1% ו סוכר ענבים יוצא טעים יותר,בכל זאת אם בא לך אבקה טעימה מאוד אז זה של צמפיון
http://www.israelbody.org/Index.asp?CategoryID=89&ArticleID=436
טעמתי את הבננה שלהם וזה מאוד מאוד טעמים כמו משקה בננה
בהצלחה!

גולן
22-11-06, 19:19
מבחינת איכות המוצרים היותר מומלצים זה אופטימום, צ'מפיון, איירון טק ו-abb.
אני ממש אתמול רכשתי צ'מפיון בננה אחרי סבב ארוך מאוד של אופטימום תות ואני חייב לציין שאין כמו הבננה של צ'מפיון, פשוט אין, טעם אגדי!
ממליץ בחום

Guilty
22-11-06, 20:17
תודה רבה על התגובות שלכם!

אני גם מעדיף שהאכות של המוצר תהיי כמה שיותר טובה.
עוד שאלה קטנה, ראיתי שיש שתי סוגים של אבקות:
אבקת חלבונים ו-אבקה לעליה במסה, לא הבנתי כל-כך מה ההבדל בנהין?!
ועוד משהו קטן, מאיפה כדאי לקנות את האבקות? מאיפה אתם קונים ...?
נסעתי היום לחנות "טבע" והיו להם רק שתי סוגים של אבקות חלבונים :\

תודה מראש^^

Yoggie
22-11-06, 20:51
דבר ראשון ברוך הבא לפורום!
דבר שני, הייתי ממליץ לך לקרוא קצת מהמאמרים המצוינים שיש באתר במיוחד את המדריך לעליה במאסה אם זאת המטרה שלך כמו שרשמת, בלי שום קשר לאבקת חלבון - תזונה נכונה זה המרכיב העקרי להצלחה.

בנוגע לאבקה, לפי המשקל והגובה שציינת פלוס מינוס אפשר להניח שאתה זקוק לאבקה לעליה במאסה (גיינר) לנתונים שלך אני חושב שסריוס מאס של אופטימום תהיה בחירה נבונה פלוס מינוס, עדיף מראה עיניים אבל זה לא מתאפשר במסגרת הפורום לכן הייתי ממליץ שתלך לחנות של ישראלבודי ועל הדרך הם גם יתנו לך יעוץ וטיפים בשמחה. יש להם סניף אחד ברמת גן וסניף אחד בראשון לציון
המספרים מפורסמים דרך הדף הראשי.

לגבי השאלה האחרונה העדיפות הראשונה לשייק הוא בסביבות סיום האימון כמה שיותר מהר, ניתן לשלב גם בבוקר ביחד עם הדגנים/שיבולת שועל עקב הצום של הלילה ויש כאלה שגם יגידו בערב למרות שזה מאוד תלוי גם בתזונה שלך לכן כמו שאמרתי עדיף להתקשר לחנות ולהתיעץ זה לא עולה כסף והם עושים את זה בשמחה.

בהצלחה,
יוגי.

PcGunMan
22-11-06, 21:04
דעתי האבקות שנחשבות הכי טובות בשוק הם אופטימום וצ'מפיון אני קניתי לפני חודש אופטימום בטעם שוקו טעם האמתי לא משהו עכשיו קניתי צ'מפיון קרם עוגיות טעם באמת טעים חבל על הזמן
אולי תנסה גם בננה לא ניסיתי בננה עדיין צריך לנסות מתי שהו

powerhouse#1
23-11-06, 17:38
אני הייתי עד היום עם אופטימום קרם עוגיות שזה טעם חבל על הזמן ממש טעים , לא מזמן החלפתי לשוקו מלשייק של אופטימום וזה אבקת החלבון הכי טעימה שטעמתי עד כה . זה ממש ממש טעים , יותר טעים ממלשיק רגיל :wiggle: