PDA

צפה בגרסא המלאה : מניעת ספיגת קלוריות?


manzor
02-03-09, 18:03
רציתי לשמוע ממביני העניין שפה, האם הדבר הזה באמת מונע ספיגת קלוריות בחלק מהפחמימות המורכבות וזה יכול לעזור? או שזה רק בולשיט שיווקי, בעיקרון רשום שהתרופה עובדת על רכיב בשם PHASE2 שגורם למניעת עיכול פחמימות מורכבות, האם זה יכול להיות הגיוני או שזה בולשיט אחד גדול?
התרופה זה 2diet www.2diet.co.il

itaiprz1
02-03-09, 19:21
רציתי לשמוע ממביני העניין שפה, האם הדבר הזה באמת מונע ספיגת קלוריות בחלק מהפחמימות המורכבות וזה יכול לעזור? או שזה רק בולשיט שיווקי, בעיקרון רשום שהתרופה עובדת על רכיב בשם phase2 שגורם למניעת עיכול פחמימות מורכבות, האם זה יכול להיות הגיוני או שזה בולשיט אחד גדול?
התרופה זה 2diet www.2diet.co.il

הלינט לא עובד אבבל אני יכול להגיד לך שזה סטם חרטא

maya
02-03-09, 20:01
זה מה שכתוב על זה

לחץ להגדלה 2 דיאט לירידה במשקל ולחיטוב הגוף "אלטמן" 2 DIET
דיאטה בשיטת 2diet
למוצרים נוספים להרזייה וחיטוב הגוף הקש כאן
למי מתאימה דיאטה בשיטת 2diet?

לנשים וגברים מגיל 18 ומעלה.

לכל מי שרוצה לרדת במשקל בצורה מתונה ובריאה.

לכל מי שרוצה לשמור על משקלו לאחר דיאטה

2 דיאט ערכת הדיאטה החדשנית 90 כמוסות.
מתי יש ליטול את כמוסות
הזמן הטוב ביותר ליטול את כמוסות דיאטה הוא לפני הארוחה. יש ליטול אותן עם מים. אנחנו ממליצים ליטול את הכדורים לפחות חצי שעה לפני הארוחה, כדי שלמעכב האנזים (phase2) יהיה מספיק זמן כדי לפעול. אבל גם אם נוטלים את הכמוסות תוך כדי ארוחה או מיד לאחריה, עדיין תהיה להן השפעה מנטרלת.

מכילה 2 נוסחאות מיוחדות עבור דיאטה בשתי כמוסות נפרדות.
בכל אחת מהכמוסות מצוי חומר פעיל שונה
התורם לירידה במשקל ולחיטוב הגוף. הרכיבים התזונתיים
הייחודיים מסייעים לתהליך ההרזיה במספר מנגנונים שונים.

הכמוסה הראשונה מכילה PHASE 2 - חומר המופק משעועית לבנה המסוגל למנוע פרוק של פחמימות מורכבות (כדוגמת לחם, אורז, פסטה, תירס וכו'), ובכך להקטין את כמות הקלוריות המופקת מהן. בנוסף, מכילה הכמוסה רכיבים תזונתיים נוספים: ציטוזן, כרום, תמצית תה ירוק, גלוקומנאן וחומץ תפוחים, שבכוחם לסייע להשגת דיאטה תוך ירידה במשקל.
הכמוסה השניה מכילה CLA - חומצה לינולאית ייחודית שפועלת ברקמת השומן. תפקידה למנוע צבירה של שומן ולשמור על רקמת השריר, בכך תורמת CLA לחיטוב הגוף.
ואם לא די בכך, 2diet עוזרת גם בעת שמירה על המשקל לאחר ההרזיה, שהיא משימה לא פחות חשובה. בנוסף, ניתן להשתמש ב- 2diet במקרים נוספים כגון: אכילה מחוץ לבית, אכילה במסעדות, אכילה בחופשות, בנסיעות ועוד עבור דיאטה לירידה יעילה במשקל ולחיטוב הגוף

הרצון לרזות ולחטב את הגוף מלווה אותנו לכל אורך חיינו הבוגרים. עכשיו זה בהישג יד: 2diet – דיאטה חדשה בשיטת Diet Training, היא האמצעי הנכון להרזיה ולהתמודדות עם המשקל העודף. לוקחים שתי כמוסות עם שני חומרים פעילים התורמים לירידה במשקל ולחיטוב הגוף, בוחרים במקביל את התפריט המתאים ומתחילים לרזות בהדרגה ובאופן מבוקר להשגת דיאטה יעילה.

ירידה במשקל בצורה נכונה


עם כל דיאטה יורדים במשקל, זה נכון, אבל עם 2diet קל יותר להקפיד על תפריט מאוזן לאורך זמן, והירידה במשקל תהיה מהמקומות הנכונים.


דיאטה בריאה פירושה ירידה במשקל ממסת השומן ולא מרקמת השרירים. אחת המטרות החשובות בירידה במשקל היא לשמר את רקמת השרירים. זו רקמה התורמת להוצאת האנרגטיות הבסיסית של הגוף ועוזרת הן לירידה במשקל לאורך זמן והן לשמירה על משקל לאחר תהליך של הרזיה.

ערכת דיאטה החדשנית מכילה שתי נוסחאות מיוחדות בשתי כמוסות נפרדות. בכל אחת מהכמוסות מצוי חומר פעיל שונה התורם לירידה במשקל ולחיטוב הגוף. הרכיבים התזונתיים הייחודיים מסייעים לתהליך ההרזיה במספר מנגנונים שונים.

ואם לא די בכך, 2diet עוזרת גם בעת שמירה על המשקל לאחר דיאטה, שהיא משימה לא פחות חשובה. בנוסף, ניתן להשתמש ב- 2dietבמקרים נוספים כגון: אכילה מחוץ לבית, אכילה במסעדות, אכילה בחופשות, בנסיעות ועוד.

כדאי לדעת, כי מינהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA) אישר מסרים בדבר פעילות Phase2 ו-CLA הקשורה בדיאטה. זו הפעם הראשונה שה-FDA אישר מסרים מסוג זה בהקשר של רכיבים תזונתיים. האישור מבוסס על בחינה מקצועית של פעילות הרכיבים ומחקרים קליניים המוכיחים את יעילותם ובטיחותם.
הוראות שימוש

יש לקחת כמוסה מכל מוצר (Phase2, CLA), שלוש פעמים ביום.

מומלץ ליטול את הכמוסות כחצי שעה לפני הארוחות הגדולות. ניתן לקחת גם עם תחילת הארוחה.

מומלץ להקפיד על דיאטה מאוזנת ולשמור על ירידה מתונה במשקל.

Phase2 - הנוסחה להפחתת קלוריות


כמוסת Phase2 מכילה את הרכיבים הבאים:


שם הרכיב
מינון
פעילות הרכיב
Phase2 – פאזאולאמין
250 מ"ג
עיכוב ספיגת פחמימות
ציטוזן
200 מ"ג
סיב תזונתי הסופח שומנים במערכת העיכול ומפרישם מהגוף
כרום
50 מק"ג
תורם להפחתת התשוקה למתוק
תה ירוק
100 מ"ג
שיפור חילוף החומרים תוך העדפה לניצול שומן לאנרגיה
גלוקומנן
100 מ"ג
סיב תזונתי התורם לתחושת שובע
חומץ תפוחים
25 מ"ג
ברפואה העממית ידוע כמסייע לתהליך ההרזיה ע"י הגברת תחושת השובע

פאזאולאמין

פאזאולאמין (Phaseolamin) הנו חומר המופק משעועית לבנה (white kidney beans). השם נגזר משמה הלטיני של הקטנית,Phaseolus Vulgaris .

לפאזאולאמין פעילות המעכבת את האנזים אלפא עמילאז, המצוי ברוק ובלבלב ואחראי לפירוק הפחמימות המורכבות.

עיכוב פעילות של אנזים זה גורם למניעת פירוק הפחמימות המורכבות לפחמימות פשוטות (חד סוכרים), ומכאן לירידה בכמות הפחמימות הנספגות במעי הדק.

פועל יוצא מכך הוא חיסכון של הקלוריות המגיעות מפחמימות וירידה באינדקס הגליקמי לאחר הארוחה.

לאחרונה פורסמו כחמישה מחקרים על אודות פעילות הפאזאולאמין. תוצאות המחקרים מצביעות כי פאזאולאמין מסייע לתהליך הירידה במשקל דרך עיכוב ספיגת פחמימות.







הערה: המידע המצורף הינו בגדר המלצה בלבד ואינו מהווה התוויה. בכל מקרה של בעיה רפואית יש לפנות לרופא המטפל ולפעול לפי הנחיותיו. אנשים החולים במחלות כרוניות והנוטלים תרופות מרשם – יש להיוועץ ברופא לפני השימוש.


2 דיאטה ,אלטמן דיאטה ,אלטמן לדיאטה 2

"הודיה" יש חומר המשדר תחושת שובע למרכז במוח האחראי לגירוי לרעב. ללא תופעות לוואי. המרכיב הפעיל ב"הודיה" נקרא P57. חומר זה משפיע על בלוטת ההיפותלמוס במוח, האחראית בין היתר על תחושת השובע. עוצמת חומר זה גדולה פי 10,000 מזו של הגלוקוזה, הגורמת לבלוטה לשלוח אות שמשמעותו שובע. השפעה נוספת של חומר זה מתבטאת בהגברת העירנות. ההודיה היא קקטוס בשרני, הנפוץ במדבר קלהרי בדרום-אפריקה, בבוטסוונה, בנמיביה ובאנגולה. ההודיה עשויה להתנשא לגובה 3 מטר. צורתה מוארכת ולה כ- 10 בליטות, דמויות לפני מספר שנים פורסם כי צמח בשרני מדברי בשם הודיה Gordonii Hoodia שצומח במדבר הקלהרי בדרום אפריקה עוזר לדכא תיאבון באופן יעיל ביותר, ושימש במשך שנים רבות את בני השבטים המקומיים במסעות הציד הארוכים שלהם. בשל הפוטנציאל הרב של הצמח, מיהרה חברה בריטית בשם Phytopharm וקיבלה פטנט על החומר הפעיל בו - P57 . היא מכרה את הזכות לפתח תרופה על בסיס אותו חומר לחברת התרופות הענקית פייזר תמורת 25 מליון דולר, וזו נמצאת עדיין בשלבי הפיתוח. יש כיום אתרים המוכרים כדורים טבעיים המופקים מהצמח במצבו היבש, אך אמינותם אינם ידועה

manzor
03-03-09, 14:27
מקפיץ? המומחים שכאן? משה?

the animal
03-03-09, 16:43
אם זה חוקי סביר להניח שזה מעפאן

manzor
03-03-09, 19:23
אם זה חוקי סביר להניח שזה מעפאן

למה? שמעתי גם על כמה כדורים חוקיים שעוזרים כמו רדוקטיל וכו

יניב צוות ישראלבודי
03-03-09, 20:43
אני אישית לא מכיר מוצר שמונע ספיגת פחמימות. נשמע כמו טריק שיווקי וזהו.

יש מוצרים שעוזרים בשריפת שומן אבל בלי דיאטה מתאימה הם לא עוזרים.
אני לא מצליח לתאר לעצמי מצב שאתה טוחן 20 לאפות שווארמה ביום עם שני מגשי פיצה לוקח כדור ולא משמין

manzor
04-03-09, 10:45
רשום שם שזה לא מונע לגמרי אלא חלקית, אפשר אולי לקבל ח"וד מגיל גרנות משה וכו?..

king l8
04-03-09, 16:00
סתם חארטה..