PDA

צפה בגרסא המלאה : ריצה אחרי אימון


sneori2
26-04-07, 19:07
אני בן 14 וחצי מטר 62 ושוקל 52 האם אני נחשב נמוןך?

ואיך אני גובה? אני אוכל בריא ולא הרבה שטיות!

ויש לי עוד שאלה.... אם אחרי אימון אני אוכל ביצה וטונה במים ואחר כך רץ זה בסדר? ואם לא מה קורה?

maya
26-04-07, 19:11
אם תגבה כנראה שכן כי אתה עדין בגיל אבל זה הרבה גנטיקה אם ההורים שלך גבוהים יש לך סיכוי טוב.
אחרי אימון אתה צריך פחמימה זמינה וחלבון תאכל את הטונה מומלץ במים ובמקום הביצה תאכל בננה או 2-4 תמרים ואם לא אתה לא מנצל את חלון ההיזדמנויות לבנית שריר
נ.ב תקרא מאמרים

shai224
26-04-07, 19:15
טוב אז לשאלה הראשונה שלך אין לי תשובה , אני לא יודע אם אתה נמוך או גבוה או עד כמה שזה גנטי אצלכם גובה של האבא וכל שאר התאוריות הללו.
לשאלה השנייה שלך בקשר של ריצה לאחר אימון+אוכל , אז אני לא ממש הייתי ממליץ לך לאכול טונה וביצה ואחרי זה לרוץ...בד"כ ממולץ לא לאכול דברים "כבדים" לפני ריצה ובמקרה שלך אתה מדבר על סוג של ארוחה....שמע , דעתי האישית היא -לא לשלב ריצה לאחר אימון כוח- ואם כבר אתה משלב את שתייהם ביחד אז לפחות אל תאכל לפני הריצה שלא תרגיש כבד בזמן הריצה או שתקיא את הארוחה שאכלת לפני...
תעשה הפרדה בין אימוני כוח לאימוני אירובי , ולפני ריצה , אם זאת ריצה ממושכת של כ חצי שעה או יותר ממולץ לך לשתות כוס קפה שחור להאיץ את תהליך שריפת השומן בגוף , ובנוסף אתה יכול לאכול גם כמה קוביות של שוקולד מריר אבל לא לאכול ארוחה!

יותם טלר
26-04-07, 21:45
אני בן 14 וחצי מטר 62 ושוקל 52 האם אני נחשב נמוןך?
אני לא יכול לחשוב על שום דבר שאינך יכול לעשות רק בגלל שאתה נמוך, משם והלאה החשיבות היחידה של הגובה היא זו שאתה בוחר לייחס לה.

ואיך אני גובה? אני אוכל בריא ולא הרבה שטיות!
מחזיק אצבעות שגנים וויקינגיים נסתרים יתפרצו להם ויעשו את שלהם.


ויש לי עוד שאלה.... אם אחרי אימון אני אוכל ביצה וטונה במים ואחר כך רץ זה בסדר?

במידה ואתה מעוניין לשלב אימון אירובי מיד בסיום אימון הכוח, בינהם מומלץ להמתין כ-10 דקות פלוס מינוס, שבהן אתה צורך פחמימות בעלות אינדקס גליקמי גבוה, אני אישית דוגל במינון של משקל הגוף*0.4 בערך.
במידה ויש לך אפשרות, ואינך מרגיש כבר כתוצאה מכך - הוסף גם אבקת חלבון (בין חצי סקופ לסקופ).

חשוב לציין, שבעת צריכת פחמימה ו\או חלבון במהלך פעילות גופנית - יש להקפיד על איזוטוניות המשקה, משמע הריכוז היחסי שלו בתוך כמות הנוזל. דלל את המשקה שיצרת כך שיהיו 100 מ"ל מים על כל 7 גרם פחמימה.