ישראלבודי
מתחייבים למחירים הזולים ביותר

חזור   ישראלבודי > ישראלבודי > פיתוח גוף-כללי

פיתוח גוף-כללי בפורום זה יהיו שיחות בנושא פיתוח גוף שאינם נכללים בפורומים האחרים

תגובה
 
הגדרות אשכול אפשרויות הצגת נושא
ישן 16-12-06, 16:55   #1
BigBen
חבר פעיל
 
תאריך הצטרפות: May 2006
הודעות: 336
ברירת מחדל

ציטוט:
פורסם במקור על ידי OMRI-TURBO
אוטו חזק! היו 2 הונדות טורבו שלקחתי,מזמן.. אבל רובן ממש חזקות. איפה האוטו נבנה איזה סדנא? אני עשיתי את השיפורים המינימלים שיש לי אצל אלי בונבוניירה אתה בטח מכיר אותו, הוא הרי בנה את ההונדות הכי חזקות בארץ. אני בטוח שאתה מכיר את הCIVIC שהיתה לו...
מכיר את אלי טוב הוא היה אצל אחי הרבה... האוטו נבנה במוסך הפרטי של אבא שלי...
את אלי הכרתי דרך אחי לאחי היתה אימפרזה GT לבנה ששופרה אצלו..
ומי לא מכיר תהונדה האגדית שלו?=]
גם הS2000 שלו רוצחת...
הוא מייעץ לאחי מה לשים על האוטו אחי מביא חלקים ושם הוא עזר לנו לא קצת...
לחצתי ממש אחרי שהוצאתי תאוטו מהמוסך עם אימפרזה STI 2003 נתתי לה הרבה...
מעניין מה יהיה עם חדשה...
בקרוב סרטונים =]
מה יש לך עלה אימפרזה?
__________________
VR6 Driver
BigBen מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 16-12-06, 17:05   #2
OMRI-TURBO
מנהל ראשי
 
תאריך הצטרפות: Oct 2005
הודעות: 10,766
ברירת מחדל

ציטוט:
פורסם במקור על ידי BigBen
מכיר את אלי טוב הוא היה אצל אחי הרבה... האוטו נבנה במוסך הפרטי של אבא שלי...
את אלי הכרתי דרך אחי לאחי היתה אימפרזה GT לבנה ששופרה אצלו..
ומי לא מכיר תהונדה האגדית שלו?=]
גם הS2000 שלו רוצחת...
הוא מייעץ לאחי מה לשים על האוטו אחי מביא חלקים ושם הוא עזר לנו לא קצת...
לחצתי ממש אחרי שהוצאתי תאוטו מהמוסך עם אימפרזה STI 2003 נתתי לה הרבה...
מעניין מה יהיה עם חדשה...
בקרוב סרטונים =]
מה יש לך עלה אימפרזה?
נתת ל-STI לא משופרת, יש המון STI עם טורבו ענק,משופרות. ודרך אגב לחצת עם ה-STI מגלגול, לא מהתחלה.
אין לי הרבה שיפורים, צנרת 3 אינץ מהטורבו,מחשב גדישה של GREDDY אנלוגי, שעון גדישה ,שעון EGT, ומשאבת דלק 8 באר WALLBRO.
אני גודש עד 1.3 לא מעלה מעבר לזה. אני על הטורבו המקורי והמנוע מקורי לגמרי בלי שום חיזוקים. דרך אגב האוטו אמין בטירוף! 108 אלף קילומטר ושום תקלה עד היום(חוץ מבלאי רגיל של ברקס/צמיג/קלאץ)
__________________
סינטרקס
סיינטרקס
OMRI-TURBO מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 16-12-06, 18:51   #3
BigBen
חבר פעיל
 
תאריך הצטרפות: May 2006
הודעות: 336
ברירת מחדל

ציטוט:
פורסם במקור על ידי OMRI-TURBO
נתת ל-STI לא משופרת, יש המון STI עם טורבו ענק,משופרות. ודרך אגב לחצת עם ה-STI מגלגול, לא מהתחלה.
אין לי הרבה שיפורים, צנרת 3 אינץ מהטורבו,מחשב גדישה של GREDDY אנלוגי, שעון גדישה ,שעון EGT, ומשאבת דלק 8 באר WALLBRO.
אני גודש עד 1.3 לא מעלה מעבר לזה. אני על הטורבו המקורי והמנוע מקורי לגמרי בלי שום חיזוקים. דרך אגב האוטו אמין בטירוף! 108 אלף קילומטר ושום תקלה עד היום(חוץ מבלאי רגיל של ברקס/צמיג/קלאץ)
בטח מגלגול אני לא יכול לתת פתיחה=\ כמובן שאימפרזה נותנת לי בפתיחה אבל אחרי הפתיחה אני נעלם...
אני לא מחפש לעשות רייסים... זה אוטו להנאה אישית שלי... לפעמים סותם לילדים תפה שמתלהבים אבל לא ממחפש יותר מזה...
אני נהנה להשקיע...
ונשמע שיש לך אחלה אוטו=]
אני חולה אימפרזה... לצערי שהיתה לאחי לא נהגתי עליה הרבה כי לא היה לי רישיון...
__________________
VR6 Driver
BigBen מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 16-12-06, 18:59   #4
Yoggie
מנהל ראשי
 
תאריך הצטרפות: Oct 2005
הודעות: 4,649
ברירת מחדל

הזכיר לי שחבר שלי התקשר אלי לפני שבועיים "בוא תראה את האוטו החדש שקניתי"

HONDA S2000 !

BITCH!
Yoggie מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 16-12-06, 19:02   #5
BigBen
חבר פעיל
 
תאריך הצטרפות: May 2006
הודעות: 336
ברירת מחדל

ציטוט:
פורסם במקור על ידי Yoggie
הזכיר לי שחבר שלי התקשר אלי לפני שבועיים "בוא תראה את האוטו החדש שקניתי"

HONDA S2000 !

BITCH!
הלוואי עלי!
בע"ה כמה שנים ואני אתקשר אליך להראות לך תS2000 שתהיה לי חחח=]
__________________
VR6 Driver
BigBen מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 16-12-06, 19:01   #6
OMRI-TURBO
מנהל ראשי
 
תאריך הצטרפות: Oct 2005
הודעות: 10,766
ברירת מחדל

תשמע BEN הבעיה במכוניות הנעה קדמית שהן פשוט לא מתאימות להעביר הרבה כוח לכביש. זה די מבאס שאתה יכול להתחיל ללחוץ פול גז רק מהילוך 3. יש אפילו מכוניות שבשלישי שאתה נותן גז הכוח לא עובר טוב מרוב שהמנוע חזק.
התקווה היחידה שלך זה עם צמיגים חלקים לגמרי.. וזה גם לא יתן לך ממש לפתוח או להתחיל מראשון.
אם תעשה רייס רבע מייל כמו שעושים בחול, זאת אומרת 0-400 מטר, אימפרזה לא משופרת תקח אותך. בגלגול זה כבר משהו אחר כמו שאתה אומר,אם אתה עם טורבו T3-T4 זה הרבה יותר גדול מהטורבו שיש לי באימפרזה וההונדה גם יותר קלה.
אני כבר מעל לשנתיים לא עושה רייסים או הולך למפגשים, פעם ב... אני קצת לוחץ לא יותר מזה..
זה האוטו דרך אגב:



__________________
סינטרקס
סיינטרקס
OMRI-TURBO מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 16-12-06, 19:05   #7
BigBen
חבר פעיל
 
תאריך הצטרפות: May 2006
הודעות: 336
ברירת מחדל

ציטוט:
פורסם במקור על ידי OMRI-TURBO
תשמע BEN הבעיה במכוניות הנעה קדמית שהן פשוט לא מתאימות להעביר הרבה כוח לכביש. זה די מבאס שאתה יכול להתחיל ללחוץ פול גז רק מהילוך 3. יש אפילו מכוניות שבשלישי שאתה נותן גז הכוח לא עובר טוב מרוב שהמנוע חזק.
התקווה היחידה שלך זה עם צמיגים חלקים לגמרי.. וזה גם לא יתן לך ממש לפתוח או להתחיל מראשון.
אם תעשה רייס רבע מייל כמו שעושים בחול, זאת אומרת 0-400 מטר, אימפרזה לא משופרת תקח אותך. בגלגול זה כבר משהו אחר כמו שאתה אומר,אם אתה עם טורבו T3-T4 זה הרבה יותר גדול מהטורבו שיש לי באימפרזה וההונדה גם יותר קלה.
אני כבר מעל לשנתיים לא עושה רייסים או הולך למפגשים, פעם ב... אני קצת לוחץ לא יותר מזה..
זה האוטו דרך אגב:



אוטו ממש יפה! תשמור עליו...
אני גם לא איזה מתלהב והולך למפגשים...
אני נהנה מהאדרנלין לא מלשחק עם נהגים שאני לא מכיר על הכביש...
ולעשות את כל השטויות... בירושלים מת לנו לא מזמן מישהו ברייסים...
אני נהנה מהכוח לכן לא מעניין אותי ההנעה... תן לי לתת בשלישי פול גז ולגדוש...
וזהו אני לא מחפש מהירות גבוה... אני נהנה מהכוח והאדרנלין
__________________
VR6 Driver
BigBen מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה


חוקי משלוח הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הינו פועל
קוד [IMG] הינו פועל
קוד HTML הינו כבוי
קפיצה לפורום


כל הזמנים הם GMT +3. השעה כרגע היא 04:24.


תוספי תזונה אבקת חלבון קריאטין משקאות איזוטניים פגישות ייעוץ קוביות בבטן עלייה במסה פיתוח גוף אימונים אישיים פציעות ספורט דרושים טו בשבט
מופעל על: vBulletin Version 3.7.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
כל הזכויות שמורות לישראלבודי בע"מ
מערכת הפורומים מאוחסנת, מאובטחת ומתוחזקת ע"י אפטיים בניית אתרים