ישראלבודי
מתחייבים למחירים הזולים ביותר

חזור   ישראלבודי > ישראלבודי > פיתוח גוף תחרותי

פיתוח גוף תחרותי בפורום זה יהיו שיחות על תחרויות, אירועים, ומפתחי גוף בארץ ובעולם.

 
 
הגדרות אשכול אפשרויות הצגת נושא
ישן 26-02-09, 17:22   #11
Dr. Muscle
חבר ותיק (מועמד לחבר VIP)
 
הסמל האישי שלDr. Muscle
 
תאריך הצטרפות: Oct 2005
הודעות: 3,208
כללי:: אלון
עוסק ב:: כלמיני
ברירת מחדל

ציטוט:
פורסם במקור על ידי Pro_XXL_Universe צפה בהודעה
לגבי הציטוט בהחלט..זה גם למה העונשים על סחר בסטרואידים בארצות הברית לא נעימים,פה יתפסו אותך?לא יעשו לך הרבה..שם?אתה תישב הרבה ותסתבך לכל החיים.
באמריקה לא רק מפתחי גוף ופאוורליפטרים משתמשים בסטרואידים אלה גם שחקני בייסבול ופוטבול בעיקר...רוני קולמן וג'י קטלר שלנו X FOOTBALL PLAYERS

וכדורגל רגיל בארצות הברית אם דברתה על זה מה חשוב בו כלכך?שאתה רואה אותו מוביל על בודיבילדינג,פה בארץ סבבה אבל באמריקה?לא ראיתי את זה!!אני תמיד מאז שהייתי קטן ראיתי כדורגל בתור ספורט סתמי לא ראיתי משהו מיוחד ותמיד שנאתי תמשחק הזה,כדורסל לעומת זאת נורא אהבתי ואבא שלי היה שחקן כדורסל ואני מכיר הרבה כדורסלנים אם כושר גופני מעולה ואפילו עשיתי בדיקה בין כדורסלן מוכר לכדורגלן פופולרי מאוד ואני יכול להגיד לך שהכושר של הכדורגלנים ממש קטן לעומת הכושר של שחקני הכדורסל.

אם דיברתה על פוטבול..יש יותר מודעות נכון ויותר פופולריות וכסף,יש ליגות מאמנים והכל אז אני מסכים.

נ.ב
שאלה אישית זה נכון שהפסקתה להתאמן?
אהלן גלעד'וש
קודם כל אני מקווה שלעולם לא אפסיק להתאמן!
אני פשוט פצוע מאד עכשיו והורדתי את המינון לבערך פעמיים בשבוע אימון חלטורה לא הייתי בכיוון להיות כוכב בכל אופן למרות שהיו לי תכניות מעניינות לחורף... יש לי דלקת בשתי הכתפיים, הגב גמור, הברכיים...
אבל אני מחלים והרבה בזכות חבר שפירסמתי כאן בחתימה שלי.
ברגע שאני אחלים אני אחזור גם לאכול נורמלי ובתקווה אשבור שיאים אישיים שהופכים להיות כבר מאד ישנים!

וכדורגל בארה"ב זה תחום מפותח פחות מבייסבול, פוטבול וכדורסל... אבל עדיין המכללות מעניקות מלגות, יש הרבה מאד כסף והרבה מאד קהל, השכר גבוה מאד ומביאים כל מיני זרים מזדקנים מהליגות הטובות בעולם.
הפרס במר אולימפיה שזה אירוע יחדני והפרס בו הוא משהו כמו 300K דולר, זה משהו שלא מגרד את השפיץ של שחקן מוביל גם בליגה כמו ה MLA.

לגבי מה שמישל אמר ואני מקווה שהוא יסלח לי את מה שאני אומר אני לא אומר מרוע לב או מחוסר אהבה לספורט, להיפך, אני חושב שתמיד פעלתי כדי לקדם אותו כולל ניהול הפורום הזה, כתיבת תכנים, הגעתי להרבה תחרויות לעודד וכו'... אבל חייבים להיות ריאלים.

הספורט הזה הוא עדיין מוזר וביזארי בעיני הציבור, אני לא רואה שום סיטואציה שבה ממננים ספורטאי מקצוען כאן בארץ, בשום רמה, כולל סטס, או עמית או אפילו אחד שיקבל PRO CARD (כל עוד הוא גר כאן בארץ).
אין לאף אחד אינטרס כלכלי, הספורט לא פופלארי, תחום התוספים לא מספיק פופלארי ואין בו מספיק כסף, לפחות לא מספיק כסף כדי שלמישהו יהיה אינטרס לממן ספורטאי באופן מלא כולל הסייקלים והאוכל.

ספונסר יחידי שיכול להיות כאן זה משוגעים לדבר שמחליטים לטפח מישהו ספציפי וכל מי שיודע משהו... יודע שעם כאלו ספונסרים ... עדיף כבר לגרד כסף מאימונים אישיים

כמו שאמרו כאן, לסוגי הספורט האחרים יש כלכלת הימורים חזקים שעומדת מאחוריה ומחזקת אותה (טוטו כאן בארץ, הימורי ספורט בעולם כולל כמה מהחברות הבורסאיות הגדולות בעולם כמו BWIN) ובנוסף פופלאריות עצומה.

לא צריך להיות כלכלן כדי להבין שהספורט כאן לא יוכל להמריא, למרות כל האהבה שלנו המשוגעים לדבר. אולי יהיה פלא גנטי כזה או אחר שיצליח בחו"ל... אבל כאן בארץ... אני לא רואה את הקשת בענן באופק.
__________________
המלצתי:
אודי ברק - עיסוי לבאדיבילדרים
טיפול בעיסוי רפואי ושיטות נוספות ברפואה משלימה
- - - - - - - - - - - - - - - - - -

עזרים מומלצים:

רפידות גובה תוספת גובה למתעניינים.
סיגריה אלקטרונית להפסקת עישון קלה.
כאבי גב - אתר שמציע את שיטת אפוס להקלה בכאבי ברכיים.

-------------------------------
גלעד שליט כבר יותר מ-1,000 יום בשבי.
אל תיתן לו להשכח.
Dr. Muscle מנותק   הגב עם ציטוט
 


חוקי משלוח הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הינו פועל
קוד [IMG] הינו פועל
קוד HTML הינו כבוי
קפיצה לפורום


כל הזמנים הם GMT +3. השעה כרגע היא 03:12.


תוספי תזונה אבקת חלבון קריאטין משקאות איזוטניים פגישות ייעוץ קוביות בבטן עלייה במסה פיתוח גוף אימונים אישיים פציעות ספורט דרושים טו בשבט
מופעל על: vBulletin Version 3.7.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
כל הזכויות שמורות לישראלבודי בע"מ
מערכת הפורומים מאוחסנת, מאובטחת ומתוחזקת ע"י אפטיים בניית אתרים