PDA

צפה בגרסא המלאה : לחץ על מפרקים במהלך תרגילים


mantana
22-06-09, 19:00
אני כבר מתאמן 3 וחצי חודשים רצוף ללא הפסקות , חודש וחצי fbw ואז עברתי לab 4 פעמים בשבוע.

השבוע לקחתי הפסקה מהסיבה שהתחילו לכאוב לי טיפה במפרקים של כף היד. אני לא עובד עם משקלים מטורפים ובנוסף אני עובד עם כפפה שיש לה תמיכה מסויימת במפרקים. השאלה היא אם זה שלב כלשהו באימונים שאני צריך לעבור ותוך כדי כך השרירים באזור מתחזקים ובעתיד תיהיה השפעה פחותה, או שאולי אני לא עובד נכון?.......

אשמח לשמוע דעות, המלצות, טיפים הכל. אני רוצה לחזור שבוע הבא לאימונים מוכן כמה שיותר.....תודה.

barakav
22-06-09, 19:23
כפפה לא שווה כלום ב95% מהמקרים אם הטכניקה שלך דפוקה.

אי אפשר ממש לדעת מה הבעיה בלי לראות מה אתה עושה, אני יכול להביא ניחוש מושכל ותו לא. שתי הבעיות הנפוצות שנתקלתי בהן הן שהידיים מתעקמות בזמן אחת מהלחיצות(כתפיים, חזה או צרפתית) או באחיזה לא נכונה עם מוט w. באילו תרגילים כואב לך?

mantana
22-06-09, 19:48
כשאני עובד עם מוט w אני מרגיש לחץ חזק בכללי על האמות והידיים,למרות שהמשקל לא מי יודע מה כבד. בנוגע לכאב בזמן האימון אני לא מרגיש כאב רק אחרי האימון בגלל זה אני לא ידע להבדיל באיזה תרגיל זה משפיע.

אני עובד עם סמית' משין על החזה, בשיפוע עליון, דאמבלים- לחיצת חזה ופרפר (על ספספל ושיפוע עליון), פשיטות מפרק יד יד, לחיצת כתפיים במכונה ועם דאמבלים, הרחקת זרועות לצדדים. אלה בגדול התרגילים שאני עושה ויש סיכוי שהם יכולים לגרום לזה. מנסיון שלכם, איזה מהתרגילים יכול לגרום לזה ומה אני יכול לעשות כדי למנוע את זה. יש אולי איזה גריפ או תחבושת שאני יכול לשים שתתמוך ביד? או אחיזה מסויימת (למרות שכמה כבר אפשר להסתבך עם האחיזה, האמנם?)

barakav
23-06-09, 00:35
תשנה את רוחב המרפקים כך שפרק כף היד שלך יהיה ישר ולא יתעקם בשביל להחזיק את המוט....

נעל
23-06-09, 01:07
להרבה אנשים כואב במפרק בעבודה על יד קדמית במוט w זה פשוט המבנה של המוט שמבאס קצת.
כל מוט כואב לי להרים ליד קדמית לדוגמא..
אבל אם כואב לך בתרגילי חזה זה כי אתה לא מחזיק נכון בד"כ.

barakav
23-06-09, 01:18
לא זה רוחב המרפקים\אחיזה שלהם שגורם ליד להתעקם וללחוץ על התעלה הקרפלית. רוב המדריכים לא מכירים את הפציעה הזאת אז הם לא מתקנים את הביצוע...

mantana
23-06-09, 08:34
אוקיי אני חושב שאני מבין למה אתם מתכוונים, אבל נגיד שאני עושה תרגילי חזה במוט, אני לא אמור להחזיק אחיזה רחבה, ואז נוצר מצב שפרק כף היד לא ישר ביחס לאמה......לא?

barakav
23-06-09, 10:08
צריך לראות מה אתה עושה, אבל רוחב האחיזה בדרך כלל לא בעייתי בתרגיל הזה...

eden.B.
23-06-09, 23:38
תעשה במוט ישר קטן באחיזה ברוחב הכתפיים, כאשר היד כולה ישרה (ושהמרפקים לא יתעקמו).